اصلاح خطوط ترافیکی خیابان‌های رشت

مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت از اصلاح خطوط ترافیکی و اصلاحات هندسی معابر و خیابان‌های این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدحسن هادی‌زاده اظهار کرد: اجرای بعضی پروژه‌های ترافیکی مربوط به وضعیت ترافیک شهر مانند اصلاحات هندسی، تغییر وضعیت عبور و مرور، انسداد و یا بازگشایی و... در دستور کار مدیریت ایمنی و مهندسی ترافیک معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به پیوست اجرای این پروژه‌ها، اصلاح و یا اجرای جدید علائم عمودی و افقی در شهر نیز دنبال خواهد شد.

مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت تصریح کرد: از آنجایی که خط کشی‌های طولی و عرضی در مواردی مانند خطوط محوری ایست، بلوک عابر پیاده، کف نوشته و... با رنگ دو جزئی و ماندگاری بیش از ۱۸ ماه اجرا شد، برای اصلاح و تغییر آن‌ها باید رنگ‌ها از سطح روکش خیابان زدوده شود.

هادی‌زاده افزود: امحای این موارد با دستگاه ویژه مکانیزه سایش انجام می‌شود و عملیات امحا خط‌کشی‌های یاد شده در دوربرگردان‌های تازه ساخته شده همچون انتهای بلوار شهید چمران، بلوار شهید رجایی، بلوار شهید قلی پور، تقاطع طالقانی – معلم و میدان مصلی هم‌اکنون در دستور کار مدیریت ایمنی و مهندسی ترافیک معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر شهرداری رشت مشغول اجرا و انجام این طرح است و کار امحای خط‌کشی‌های قدیمی و اجرای خط‌کشی‌های جدید با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 392275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.