جاده یک‌طرفه؛ درخواست بازگرداندن برانکو

صحبت از بازگشت برانکو به پرسپولیس در حالی مطرح‌ شده است که این مربی نزدیک به یک‌ میلیون یورو از پرسپولیس طلب دارد و هنوز نتوانسته آن را دریافت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر برابر شهرخودرو که یکی از مدعیان فصل گذشته بود در "یحیی تایم" شکست خورد تا قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر تا اینجای کار سه پیروزی و سه شکست در نوزدهمین دوره مسابقات برای خود ثبت کند.

با آخرین شکست انتقادات از عملکرد کالدرون مربی آرژانتینی پرسپولیس و برخی بازیکنان شدت زیادی گرفته است. هواداران پرسپولیس که طعم قهرمانی‌های متوالی خود با برانکو ایوانکوویچ را هنوز همراه دارند، حاضر نیستند فرصتی که به سرمربی کروات پیشین تیم دادند را به‌ پای مرد سالخورده آرژانتینی بگذارند. موضوعی که باعث شده تا برخی از آن‌ها با توجه به اخراج برانکو ایوانکوویچ از الاهلی عربستان به فکر بازگرداندن او توسط مدیرعامل باشگاه به ذهن برخی رسوخ کند.

حمایت بازیگر پرسپولیسی از مربی سابق الاهلی عربستان

متولد دوم خرداد ۱۳۵۱ در مشهد است؛ شغل اصلی وی بازیگری است؛ دو فرزند به نام‌های صدف و آرشک دارد. دانشجوی انصرافی رشته ادبیات درترم سه دانشگاه است، اصالتاً تهرانی است ولی به‌واسطه نظامی بودن پدرش در مشهد به دنیا آمد و دوران کودکی‌اش در بندرعباس سپری شد. سه برادر دارد؛ با انصراف از دانشگاه در کلاس‌های بازیگری امین تارخ شرکت کرد و ازآنجا به سازندگان سریال معرفی شد.

وی دریکی از مصاحبه‌هایش گفته است" من قبلاً فوتبالیست بودم و به‌صورت حرفه‌ای این رشته را دنبال می‌کردم و در تیم آتش‌نشانی تهران به‌عنوان دفاع آخر بازی می‌کردم. ولی چه کنم که عشق بازیگری نگذاشت فوتبال را ادامه دهم؛ به‌شدت فوتبال را پیگیری می‌کنم و پرسپولیسی دو آتیشه هستم. من دایی را نه به‌عنوان یک فوتبالیست بلکه به‌عنوان یک الگو قبول دارم و از صمیم قلب به او عشق می‌ورزم. "

این بازیگر که خود را یک پرسپولیسی دو آتیشه می‌داند در سال ۹۵ همزمان با برگزاری دیدار تیم‌های استقلال اهواز و پرسپولیس برای اجرای تئاتری در اهواز حضور داشت، به تماشای دیدار پرسپولیس و استقلال اهواز رفت که در پایان مسابقه با هواداران استقلال اهواز روبرو شد و از آن‌ها کتک خورد.

رامین راستاد در جدیدترین اقدامش که نشان از پرسپولیسی بودنش دارد با انتشار تصویری از برانکو در پیج شخصی اینستاگرامش با زبان بی‌زبانی به مدیران پرسپولیس فهماند تا دیر نشده برای بازگرداندن پرفسور به پرسپولیس اقدام کنند. وی در کپشن عکس برانکو نوشته است: " هنوز هم دیر نشده #پرسپولیس_قهرمان #ارتش_سرخ #فوتبال #برانکو_ایوانکویچ"

جاده یک‌طرفه

صحبت از بازگشت برانکو به پرسپولیس در حالی مطرح‌شده است که این مربی نزدیک به یک‌میلیون یورو از پرسپولیس طلب دارد و هنوز نتوانسته این مبلغ را دریافت کند.

برانکو که پس از رفتن از پرسپولیس به الاهلی عربستان پیوست، دوران ناموفق و کوتاهی را در این تیم داشت و به دنبال نتایج ضعیفی که کسب کرد از نیمکت الاهلی برکنار شد تا راهی زادگاهش شود.

برانکو که اخراج از الاهلی عربستان را حق خودش نمی‌داند نسبت به برخی شایعات درباره بازگشت به فوتبال ایران واکنشن نشان داده است. یکی از نزدیکان برانکو در گفتگو با یکی از رسانه‌ها تأکید کرده است ازآنجایی‌که برانکو مطالبات زیادی از باشگاه دارد و پرسپولیسی‌ها احترام او را نگه نداشته‌اند و مطالباتش را به‌موقع پرداخت نکردند، وی به‌هیچ‌عنوان قصد ندارد به پرسپولیس برگردد.

سرمربی سابق پرسپولیس تهران به وکیل خود اعلام کرده برای مذاکره با مدیران پرسپولیس دلخوری خود را نسبت به عدم شفافیت با وی اعلام کند. برانکو که بارها اعلام کرده است قرمز پوشان پایتخت را به دلیل سال‌های خوشی که با قهرمانی در این تیم داشته دوست دارد معتقد است باشگاه شفافیت لازم را با او نداشتند و همین دلیل درنهایت منجر به جدایی‌اش از پرسپولیس شده است.

برانکو قید هرگونه مذاکره مجدد با مدیران پرسپولیس برای بازگشت به این تیم را زده و حاضر نیست تا زمانی‌که مطالبات خود را دریافت نکرده به بازگشت به پرسپولیس فکر کند.

کد خبر 392268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.