آیا "پُووچ" هم مثل "کلوب" به دریا نیاز دارد؟!

بعد از سه نتیجه تحقیرآمیز "تاتنهام" مقابل رقبا در جام اتحادیه، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ جزیره، "مائوریسیو پوچتینو" سرمربی این تیم در شرایط سختی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وقتی که یورگن کلوپ موفق شد به همراه دورتموند به قهرمانی بوندسلیگا دست پیدا کند و بعد از آن هم با این تیم به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرد، عده‌ای معتقد بودند که دیگر برکه‌ زردها برای کلوپ کوچک است و او نیاز به یک دریا دارد.

اما خود کلوپ احساس می‌کرد که تیمش پتانسیل بیشتری برای بلند پروازی دارد و می‌خواست که با این تیم فاتح جام‌های بیشتری شود، اما در فصل آخر حضورش وقتی که حتی نتوانست سهمیه‌ لیگ قهرمانان را کسب کند، ترجیح داد که دورتموند را ترک کند.

بعد از رسیدن تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان فصل پیش، عده‌ای بر این باور بودند که زمان جدایی پوچتینو از لندن فرا رسیده است. پووچ همچنان رویای بردن جام با تاتنهام را در سر می‌پروراند و علاقه‌ای به ترک تیمش نداشت.

فصل پیش رو برای سفیدهای لندن فاجعه بار پیش می‌رود، حذف برابر کولچستر در جام اتحادیه، تحقیر مقابل بایرن در خانه و باخت بد دیروز به برایتون شاید مرد آرژانتینی را از ادامه‌ کار در شمال لندن منصرف کند.

مردی که شاید بهتر بود راهی را می‌رفت که مورینیو سال ها پیش رفته بود. برای ژوزه تیم ها به منزله‌ سکوی پرتاب برای او بودند. او حتی بعد از اینکه با پورتو و اینتر به قهرمانی اروپا رسید، حاضر نشد که کار کردن در تیم بزرگتر را از دست بدهد و در خانه‌اش ماندگار شود.

پوچتینو فرصت مورینیو شدن را از دست داده، اما می‌تواند به سبک کلوپ با یک رفتن به موقع هم خودش را نجات دهد و هم تاتنهام را مثل دورتموند به یک اندیشه‌ جدید بسپارد.

کد خبر 392267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.