تسریع در راه‌اندازی مجموعه "توان‌افزایی زنان"

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اقدامات لازم برای راه‌اندازی مجموعه "توان‌افزایی زنان" در حالی که اهمیت زیادی دارد، به کندی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن صبح امروز _یکشنبه ۱۴ مهرماه ۹۸_ در تذکری در نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری موضوع راه‌اندازی "مجموعه توان‌افزایی زنان" با تأکید بر ظرفیت سازی و کارآفرینی با مشارکت سمن‌های فعال در این حوزه مطرح و پیگیری شده و جلسات متعددی برگزار شده است، اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی افزود: علی رغم بازدید از مکانی که برای مجموعه توان‌افزایی زنان در منطقه ۱۴ در نظر گرفته شده و آماده شدن طرح مورد نیاز، اقدامات لازم با سرعت مطلوب انجام نمی‌شود، در حالی که راه اندازی این مجموعه از اهیمت زیادی برخوردار است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: این روزها اصفهان میزبان چهل و دومین مسابقات کشوری قرآن است که با استقبال خوبی از سراسر کشور روبه رو شده و با حضور فعال زنان و دختران جوان روبه رو شده و تأثیر این موضوع بر سرنوشت جامعه نشان از اهمیت و لزوم پرداختن به آن دارد.  

وی با بیان اینکه بدون شک سرلوحه قرار دادن آیات قرآن می تواند در تحکیم جامعه مؤثر واقع شود، گفت: با توجه به اینکه اصفهان دارای بیش از ۶۰۰ مهد قرآن است، انتظار می‌رود جهت فرهنگ‌سازی و تکیه بر مفاهیم و روح قرآن با هدف به‌روزرسانی و بهره‌وری از خلاقیت و نوآوری در این زمینه برای جذب نوجوانان و جوانان اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 392257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.