انجام ۱۰۳۳ عملیات امداد و اطفاء حریق در بجنورد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری بجنورد گفت: آتش‌نشانان بجنورد در نیمه نخست امسال یک‌هزار و ۳۳ عملیات اطفاء حریق و امدادرسانی را انجام دادند.

به گزارش ایمنا، مجید گریوانی با بیان اینکه آتش‌نشانان بجنورد در شش ماه نخست امسال ۴۷۲ فقره آتش‌سوزی را مهار کردند، اظهار کرد: تعداد عملیات آتش نشانی بجنورد برای مهار آتش در سال گذشته ۳۹۵ فقره بود.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۹۶ فقره عملیات مهار آتش‌سوزی در اراضی کشاورزی و فضای سبز انجام شده است، ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال در بجنورد آتش‌سوزی به دلیل افزایش علف‌های هرز در مزارع، باغات و فضای سبز بر اثر افزایش بارندگی‌ها در بهار امسال ۵۰ مورد افزایش داشته است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری بجنورد با بیان اینکه در شش ماه نخست سال جاری وقوع ۵۵۹ حادثه به آتش‌نشانی بجنورد گزارش شده است؛ این در حالیست که این آمار در مدت زمان مشابه در سال گذشته ۵۱۵ مورد بوده است.

گریوانی خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال بیشترین حادثه گزارش شده به آتش‌نشانی بجنورد در زمینه دفع حیوانات مزاحم از جمله سگ و گربه بوده است؛ در این مدت ۱۰۱ مورد حبس شدگی در آسانسور نیز به آتش‌نشانی بجنورد گزارش شد.

وی با بیان اینکه در آتش‌نشانی شهر بجنورد ۸۸ نفر نیروی آموزش دیده و حرفه‌ای در پنج ایستگاه آتش‌نشانی مستقر هستند، اظهار کرد: این تعداد نیرو نسبت به جمعیت شهر بجنورد کمتر از استاندارد است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری بجنورد گفت: با توجه به اینکه ۱۰ نفر از نیروهای این سازمان در سال جاری بازنشسته می‌شوند، جذب ۳۶ نفر نیروی جدید از طریق آزمون استخدامی تقاضا شده است.

کد خبر 392254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.