مصدومیت بدموقع گریبانم را گرفت

سیصد و دهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مصدومیت بدموقع گریبانم را گرفت" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از علی نقی‌زاده هافبک این فصل سپاهان که از تراکتور به جمع زردپوشان اصفهانی پیوسته مطرح شده است.

وی در خصوص شرایط بدنی خودش اظهار کرد: شرایط بدنی من خیلی خوب بود و آماده حضور در میادین بودم اما مصدومیتی بدموقع گریبانم را گرفت و باعث شد تا دور از میادین باشم.

"گل ما به سپاهان کاملا سالم بود" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از رسول کربکندی مطرح شده است.

 رییس سازمان تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگویی اظهار کرد: در داربی اصفهان، سپاهان حرفه‌ای بود و ما زیبا بازی کردیم و این تفاوت دو تیم بود. کربکندی درباره سپاهان و رکورد گل نخوردنش از ابتدای لیگ هم بیان کرد: البته آنها از ما گل خوردند ولی داور به اشتباه آفساید گرفت. در آن صحنه مطهری از عقب به سمت دروازه سپاهان حرکت می‌کند. حتی اگر فرض کنیم او پشت مدافعان حریف بود چون توپ به سر کیانی برخورد کرد پس آفساید نبود. داور همچنین یک پنالتی هم برای ذوب‌آهن نگرفت. بازی در کل قشنگ بود و آن‌ها از موقعیت‌هایشان استفاده کردند.

"مهرداد و یارانش همچنان می بازند" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است که به نتایج ضعیف تیم آوس در لیگ پرتغال که مهرداد محمدی را نیز در اختیار دارد، پرداخته است.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 392251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.