۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
بهسازی پارک جنگلی بیرجند

شهرداری بیرجند از بهسازی پارک جنگلی این شهر به مساحت ۴۰ هکتار خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد علی جاوید اظهار کرد: تکریم پیشکسوتان ریشه در فرهنگ و ادب ایرانی دارد و مدیریت شهری تلاش می‌کند تا الگوی موفقی در این زمینه ارایه دهد.

وی با اشاره به ضرورت حضور بازنشستگان در جلسات مختلف اداری و استفاده از نظرات و مشاوره‌های آنان، تصریح کرد: بازنشستگان در حوزه‌های مختلف اجتماعی سرمایه‌های ارزشمندی هستند که باید از نظر و تجربه آنان استفاده شود.

شهردار بیرجند از آمادگی برای احداث ساختمان یا پاتوق در پارک‌های این شهر برای برگزاری جلسات پیشکسوتان و بازنشستگان خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداری بیرجند در حوزه پسماند کارهای بزرگی انجام داده است که آن جمله می‌توان به ایجاد سایت پسماند در زمینی به مساحت ۷۰ هکتار اشاره کرد.

جاوید اضافه کرد: نشاط و شادابی شهروندان از اهمیت زیادی برخودار است و برای این منظور باید زیرسات‌های مناسب فراهم شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات بهسازی پارک جنگلی به مساحت ۴۰ هکتار در دست اقدام است، اظهار کرد: از دیگر پروژه‌های شهرداری بیرجند می‌توان به احداث پارک نشاط، میدان اجتماعات، فرهنگسرای شهرداری، طرح جامع ترافیکی و بهسازی پیاده‌راه جمهوری اشاره کرد.

شهردار بیرجند خاطر نشان کرد: تا مدتی قبل در حوزه شهرسازی، صدور پروانه‌های ساختمانی به صورت سنتی انجام می‌شد، اما در حال حاضر با هدف تکریم ارباب رجوع، کاستن از بروکراسی اداری و تسریع در ارایه خدمات به شهروندان این فرایند به صورت سیستمی و در مدت زمان محدودی انجام می‌شود.

کد خبر 392242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.