فراخوان مسابقه عکاسی "همنوا با نینوا" منتشر شد

اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۹ شهرداری اصفهان با همکاری حوزه هنری استان اصفهان مسابقه عکاسی "همنوا با نینوا" را با موضوع محرم و اربعین حسینی برگزار می کند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نرگس رجایی مدیر هنرهای تصویری این سازمان اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به فراخوان این مسابقه ۲۰ مهرماه ۹۸ است و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را  به آدرس الکترونیکی newphotographer۲۰۲۰@gmail.com ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره تماس ۳۷۶۶۱۹۴۶ تماس حاصل نمایند.

وی ادامه داد: شرکت برای عموم در این مسابقه آزاد است و هر شرکت کننده مجاز به ارسال ۱۰ فریم تک عکس خواهد بود و ویرایش آثار تا حدی که جنبه استنادی عکس را خدشه دار نکند قابل قبول است.

رجایی افزود: عکس ها نباید دارای امضای عکاس یا لوگو باشد، عکس های حرفه ای با کیفیت سه هزار پیکسل و نام و نام خانوادگی عکاس ارسال شود، هر عکاس باید شماره تماس و مشخصات خود را در متن ایمیل ارسال کند.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند از آثار برگزیده این مسابقه که در نمایشگاهی از ۲۸ مهر لغایت سوم آبان ماه در گالری سعدی حوزه هنری اصفهان واقع در خیابان استانداری، گذر سعدی به نمایش گذاشته می شود دیدن کنند.

کد خبر 392237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.