برای بهتر زیستن باید از مدل ایرانی اسلامی بهره بگیریم

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: برای بهتر زیستن باید از مدل اسلامی ایرانی بهره بگیریم و در این زمینه حوزه‌های علمیه می‌توانند به‌عنوان یکی از محورها کمک‌ حال باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی سازمان بهزیستی در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"در حاشیه دیدار دکتر، وحید قبادی دانا، رییس سازمان #بهزیستی_کشور با آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، تفاهمنامه‌ای با هدف پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی به امضا طرفین رسید.

رییس سازمان بهزیستی کشور، گسترش همکاری در زمینه‌های مختلف از قبیل فرهنگی، آموزشی و ایجاد تعامل سازنده در بین این دو نهاد را از مفاد این تفاهمنامه عنوان کرد و گفت: در این تفاهمنامه روی دو محور معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی تأکید ویژه‌ای داریم. برای بهتر زیستن باید از مدل اسلامی ایرانی بهره بگیریم و در این زمینه حوزه‌های علمیه می‌توانند به‌عنوان یکی از محورها کمک‌حال باشند.

۲۶ هزار فرزند بی‌سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش بهزیستی هستند و علاوه بر این ۶۵۰ مرکز شبهه خانواده را در کشور داریم که نیازمند همکاری طلاب با این مراکز هستیم. اگر حضور طلاب در مراکز بهزیستی عالمانه و بامطالعه باشد می‌تواند اثرگذاری خاص خودش را داشته باشد. یکی از فعالیت های بهزیستی محله محور بودن آن است، در این راستا با استفاده از تجربیات حوزویان می‌توانیم تحولی عظیم را فراهم آوریم."

کد خبر 392225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.