پلیس، دژ مستحکمی مقابل متجاوزان به حقوق مردم باشد

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پلیس در نظام جمهوری اسلامی باید مامن ضعیفان و دژ مستحکمی در مقابل ظالمان و متجاوزان به حقوق مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا صبح امروز _یکشنبه ۱۴ مهرماه ۹۸_ در نطق پیش از دستور نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت ناجا اظهارکرد: نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی عمل می‌کند و مهمترین هدف آن استقرار نظم و امنیت، تامین آسایش عمومی، نگهبانی و پاسداری از دستاوردهای نظام و برخرود با هر گونه اخلال و آشوب است.

وی تصریح کرد: پلیس در نظام جمهوری اسلامی باید مأمن ضعیفان و دژ مستحکمی در مقابل ظالمان و متجاوزان به حقوق مردم باشد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ۱۵ مهرماه به عنوان «روز روستا و عشایر» نامگذاری شده است، گفت: هر چه مناطق روستایی و عشایر بیشتر فعال و مورد حمایت قرار گیرند، باعث کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها و در نتیجه کاهش معضل حاشیه نشینی می شود، از این رو امیدواریم مدیران ارشد کشور بیشتر به این موضوع توجه کنند تا جلوگیری از مهاجرت ها رقم بخورد.

وی ادامه داد: ۱۴ مهرماه روز بزرگداشت سلمان فارسی است؛ سلمان فارسی یک ایرانی بوده که خدمات شایانی را در ترویج فرهنگ اسلامی انجام داده و در رکاب پیامبر اسلام(ص) بوده است.

شریعتی‌نیا با بیان اینکه روز گذشته توسط مدیریت شهری اصفهان مجسمه سلمان فارسی در میدان اصلی خوراسگان در منطقه ۱۵ نصب شد، اظهار امیدواری کرد: مجسمه تمام شخصیت های فرهنگی، مذهبی و هنری برای الگوگیری جوانان در سطح شهر نصب شود.

وی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی کودک، اظهارکرد: ۱۶ مهرماه «روز جهانی کودک» است و افتخار داریم که شهر اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک معرفی شده است؛ البته برای اینکه آینده کشور تامین شود باید توجه خاصی به کودکان و نواجوانان داشته باشیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کودکان مظلوم‌ترین و معصوم‌ترین قشر جامعه هستند و به حقوق خود آگاه نیستند، از این رو بزرگان جامعه باید حقوق آنها را بشناسند و نسبت به رعایت آن دقت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۱۷ مهرماه «روز جهانی پست» است، اظهارکرد: امروزه پست با توجه به ورود وسایل ارتباطی جدیدی به جامعه، مبادله کالا را انجام می‌دهد که می تواند در راستای با کاهش ترافیک و آلودگی هوا بسیار موثر باشد.

کد خبر 392219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.