ناآرامی در لردگان/ حمله به فرمانداری و اداره بهداشت

به دنبال تجمع اعتراضی تعدادی از اهالی روستای چنار در شهر لردگان (چهارمحال و بختیاری) به موضوع ابتلای شماری از اهالی روستای چنار به ایدز این شهر امروز شاهد بروز ناآرامی بوده است.

به گزارش ایمنا، به دنبال آشکار شدن ابتلای شمار زیادی از اهالی روستای چنار به ایدز، امروز شنبه ۱۳ مهر تعدادی از اهالی این روستا در شهر لردگان تجمع کردند که به بروز ناآرامی هایی در این شهر انجامید.

 بنا به این گزارش، تجمع اعتراضی مقابل ساختمان شبکه بهداشت و درمان لردگان انجام شد و گفته می شود برخی افراد به این ساختمان حمله کرده اند.

معترضین خواستار روشن شدن دلیل این ابتلا به این بیماری و شفاف سازی آمار مبتلایان به ایدز هستند.

حمله مردم معترض به فرمانداری لردگان

آخرین اخبار از لردگان حاکی است که شماری از مردم معترض امروز با تجمع مقابل فرمانداری لردگان، به ساختمان آن حمله کردند.

این افراد به وجود ابهام درباره دلیل ابتلای شمار زیادی از اهالی یک از روستاهای این منطقه (چنار محمود) به ایدز معترض هستند. آنها می خواهند بدانند دلیل اصلی این موضوع چیست.

معترضین صبح امروز مقابل ساختمان شبکه بهداشت و درمان لردگان هم تجمع کرده و بخش هایی از ساختمان این اداره را تخریب کرده بودند.
چهارشنبه هفته گذشته ۱۰ مهر جمعی از مردم روستای چنار محمود از توابع شهرستان لردگان مقابل فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری تجمع اعتراضی کردند.

در پی این اعتراض و انتشار شایعاتی مبنی بر سرایت آلودگی از طریق سرنگ آلوده، وزارت بهداشت اعلام کرد: «موضوع ابتلای کثیری از اهالی یک روستا در چهارمحال و بختیاری به ویروس HIV کذب و بدور از حقیقت است و راه انتقال مبتلایان به اطلاع آنها رسیده است.»

منبع: عصر ایران

کد خبر 392204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.