آغاز فرآیند تعالی سازمانی در پایانه‌های مسافربری اصفهان

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار فرآیند تعالی سازمانی که در راستای شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان‌ها صورت می گیرد و راهکارهایی را برای بهبود سازمان مشخص می کند، در پایانه های مسافربری پنج گانه شهرداری اصفهان آغاز شد.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای اینکه سازمان پایانه های مسافربری شهرداری بتواند با موفقیت‌های پایدار و مسیر راهبردی مشخص فعالیت‌های سازمان را پیش ببرد، باید تعالی سازمانی در آن انجام شود تا نقاط قوت و ضعف در آن مشخص و مسیر پیش رو که رسیدن به ارائه بهترین خدمات به شهروندان است  معین شود.

وی تصریح کرد: تعالی سازمانی باعث می شود با برنامه ریزی های مدون کوتاه مدت و بلند مدت بتوان خدماتی که در پایانه های مسافربری پنج گانه شهر اصفهان ارائه می شود را بهبود بخشید.

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: در فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی تمامی کارکنان، شرکت‌ها و فرآیندهای سازمان مورد بررسی قرار می‌گیرد که این امر باعث توسعه و بهبود خدمات سازمان پایانه ها به شهروندان می‌شود.

وی ادامه داد: این ارزیابی به شکل موثرهم برای سازمان و هم برای ذی نفعان سازمان مفید خواهد بود.

محبوبی با بیان اینکه سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان ویترین و نماد ورودی شهر برای گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است، گفت: پایانه های مسافربری اصفهان روزانه به ۶۰ هزار نفر مسافر که به ۱۲۰ نقطعه کشور سفر می کنند، سرویس‌دهی انجام می‌دهد که می‌طلبد برای ارائه بهترین و به روز ترین خدمات به مسافران فرآیند تعالی سازمان را انجام دهد تا نقاط قوت و ضعف مشخص شود و مدیران و مسئولین سازمان برای بهبود وضعیت برنامه ریزی و نقاط قوت را با اهمیت بیشتر و نقاط ضعف سازمان را با تلاش و برنامه ریزی موثر اصلاح و بهبود ببخشند.

وی تصریح کرد: فرآیند تعالی سازمانی باعث می شود کارکنان و مدیران سازمان روابط موجود بین عملکرد و فعالیت خود را در توانمندی ارائه خدمات به شهروندان تشخیص دهند که این ارزیابی باعت می‌شود کار درسازمان به شکل بهتر و با سرعت بیشتر پیش رود.

کد خبر 392200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.