تقدیر از روابط عمومی شهرداری اصفهان در کنفرانس ملی

هفتمین کنفرانس ملی «حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی» با حضور جمع کثیری از فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی ایران در هتل المپیک تهران گشایش یافت.

به گزارش ایمنا، در هفتمین کنفرانس ملی «حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی» مدیران روابط عمومی منتخب ملی از نگاه اعضای شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی ایران و دبیرخانه کنفرانس معرفی و تقدیر شدند.

در این کنفرانس «علی راعی»، مشاور رسانه‌ای شهردار اصفهان به نیابت از «ایمان حجتی» مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان، لوح تقدیر و تندیس هفتمین کنفرانس حرفه گرایی را دریافت کرد.

«سید غلامرضا کاظمی دینان»، رییس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی ایران در آیین گشایش  هفتمین کنفرانس ملی حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی با اشاره به سرعت انتقال اطلاعات و گستردگی ارتباطات و اهمیت جایگاه روابط عمومی بر ارتقای دانش و سطح اگاهی فعالان این عرصه تاکید کرد.

کاظمی دینان افزود: هفتمین کنفرانس ملی حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی، با عنوان روابط عمومی دیجیتال برگزار شده و در این رویداد اساتید و صاحب نظران به ایراد مقالات و اخرین تکنولوژی های ارتباط جمعی و نگرش های نوین ارتباطی خواهند پرداخت.  

کد خبر 392198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.