عملکرد مثبت شاخص کل بورس در آغازین روز هفته

شاخص کل امروز در میانه های راه با پیمودن پله‌ای صعود توانست حتی کانال ۳۳۰ هزار واحد را فتح کند اما با یک عقبگرد به رشدی ۱۱۸۸ واحدی در پایان معاملات امروز بسنده کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از سنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز شنبه_۱۳ مهرماه_ با افزایش ۱۱۸۸ واحدی به رقم ۳۲۷ هزار و ۳۰۵ واحد رسید.

شاخص هم وزن ۹۶۹ واحد رشد کرده و به رقم ۹۷ هزار و ۳۷۷ واحد رسید. ارزش روز بازار در بورس اوراق بهادار تهران به بیش از یک میلیون و ۱۹۶ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران بورس بیش از ۶.۵ میلیارد سهام حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۶۰۲ هزار نوبت معامله و به ارزش ۲هزار و ۵۶۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

نمادهای بانک ملت،‌ همراه اول، بانک پاسارگاد و پالایش نفت تهران نیز بیشترین اثر تقویتی در شاخص کل بورس را داشته‌اند و نمادهای گسترش نفت و گاز پارسیان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه گذاری امید بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را داشته‌اند.

شاخص قیمت با معیار وزنی- ارزشی امروز ۳۱۹ واحد رشد کرده و به رقم ۸۷هزار و ۹۷۰ واحد رسید. شاخص قیمت با معیار هم وزن ۶۴۸ واحد رشد کرده و به رقم ۶۵ هزار و ۱۸۴ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با افزایش ۲هزار و ۶۸۸ واحد به رقم ۳۸۲ هزار و ۶۰ واحد رسید.

شاخص بازار اول بورس با افزایش ۸۷۹ واحد به رقم ۲۳۷ هزار و ۷۳۸ واحد رسید و شاخص بازار دوم بورس با افزایش ۲ هزار و ۳۴۶ واحد به رقم ۶۶۶ هزار و ۲۲۰ واحد رسید.

امروز نمادهای پر بیننده در بورس مربوط به بانک تجارت و قیمت هر سهم ۵۶۰ ریال، بانک ملت به قیمت هر سهم ۶ هزار و ۶۶۱ ریال، سایپا به قیمت هر سهم ۲۲۷۰ ریال، بانک صادرات ایران به قیمت ۶۶۴ ریال ، بانک اقتصاد نوین به قیمت هر سهم ۴ هزار و ۷۳۵ ریال، مخابرات ایران به قیمت ۴ هزار و ۵۸۳ ریال و گروه ایران خودرو بودند.

کد خبر 392175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.