نمایشگاه صنعت ساختمان در اصفهان برگزار می شود

مدیر داخلی نمایشگاه‌های شرکت بین المللی استان اصفهان با اشاره به برگزاری بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان از هجدهم تا بیست و یکم مهرماه در اصفهان، اظهار کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان پس از صنعت کامپیوتر قدیمی ترین نمایشگاه استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نائب‌زاده روز شنبه _۱۳ مهرماه_ با اشاره به برگزاری این نمایشگاه‌ با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان، اظهار کرد: در دوره‌های مختلف برگزاری نمایشگاه‌های صنعت ساختمان سعی شد تا به غیر از مباحث اقتصادی و تجاری؛ بخش‌های علمی، آموزشی، قوانین و مسائل روز جامعه و صنعت ساختمان را نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی اعلام کرد: بیست و دومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان از شانزدهم تا بیست و دوم مهرماه امسال در محل نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان برگزار می شود.

مدیر داخلی نمایشگاه‌های شرکت بین المللی استان اصفهان افزود: در این نمایشگاه ۱۳۵ شرکت ساختمان سازی از ۱۰ استان و مدیران صنعتی ۲۳ استان کشور در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت. سهم اصفهان در این نمایشگاه با ۶۳ شرکت ساختمان سازی بیش از ۴۵ درصد است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در اوسط دهه ۷۰ آغاز به کار کرد، گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان در دهه ۸۰ به پنج نمایشگاه تخصصی در زمینه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، صنعت کاشی و سرامیک، ایمنی و حفاظت، سبک سازی و مقاوم سازی و تکنولوژی ساختمان و صنعت برق تقسیم شد و در این سال‌ها به صورت مجزا برگزار می شود.

مدیر داخلی نمایشگاه‌های شرکت بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه در دهه ۸۰ مباحث ایمنی، مقاوم سازی و بهینه سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان مورد توجه قرار گرفت، ادامه داد: در دهه ۹۰ رویکرد نمایشگاه‌های صنعت ساختمان به سمت هوشمندسازی و تکنولوژی‌های نوین ساختمان تغییر کرد. 

وی تصریح کرد: در سه سال گذشته نیز در نمایشگاه‌های صنعت ساختمان مباحث علمی تحقیقاتی، مصالح ساختمانی، کنترل و نظارت بر اجرای پروژه ساختمانی مورد توجه قرار گرفته است. هدف ما جایگزینی رویکردهای علمی و آموزشی در نمایشگاه صنعت ساختمان است.

کد خبر 392168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.