راهیان نور بستر توسعه دامنه دفاع مقدس است

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: دفاع مقدس در امتداد عاشورا بوده و بستر توسعه این دامنه، راهیان نور است، راهیان نور فناوری جدیدی است برای استفاده از گنجی که امام انقلاب فرمودند.

به گزارش ایمنا، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج  با اشاره به اهمیت مقوله دفاع مقدس و راهیان نور اظهار کرد: امروزه باید توجه خود را به مسیرهای صحیح جلب کنیم که راهیان نور در انجام این امر تأثیر بسیاری دارد، دفاع مقدس در امتداد قیام ابا عبدالله الحسین(ع) بوده و با شرکت در آن می‌توان ایثار، شهامت، شهادت و مجذوب ولایت بودن را فرا گرفت.

وی افزود: البته ما به دنبال جنگ نبودیم و تنها از خود دفاع کردیم، ۲۳ ایستگاه رسانه‌ای علیه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فعالیت می‌کردند، دفاع مقدس در امتداد عاشورا بوده و بستر توسعه این دامنه، راهیان نور است،  راهیان نور فناوری جدیدی است برای استفاده از گنجی که امام انقلاب فرمودند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: دفاع مقدس، محور وحدت بوده و باید قدر آن را بدانیم، یکی از تأکیدات شهدا در وصیت‌های خود، محور همدلی است، علت بسیاری از مشکلات موجود در کشور وجود خلل در همدلی است؛ رمز موفقیت ما در گذشته همدلی بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در پایان افزود: در تمامی قشرها افراد نگرش و زندگی متفاوتی دارند، امروز به روحیات دفاع مقدس نیاز داریم.

کد خبر 392164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.