احیای سومین برج کبوتر منطقه ۸ در محله "کوجان"

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: یک هزار و ۹۰۰ تن روکش آسفالت معابر فرعی در سطح محلات منطقه به مبلغ ۶.۶ میلیارد ریال و یک هزار و ۶۰۰ تن آسفالت در معابر اصلی شامل بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی سطح منطقه با اعتبار هفت میلیارد ریال در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، محمد کیهانی از پیشرفت ۶۰ درصدی ساماندهی و مرمت برج کبوتر محله کوجان خبر داد و اظهار کرد: برج کبوتر کوجان به عنوان سومین و آخرین برج کبوتر واقع در منطقه هشت با مبلغ ۱.۵ میلیارد ریال در حال بازسازی است و مراحل نهایی تکمیل خود را طی می‌کند.

وی با اشاره به نقش هویتی برج‌های کبوتر در محلات، گفت: برج‌های کبوتر منطقه هشت اصفهان در محله‌های کوجان و مارچین می‌توانند به عنوان جاذبه‌های تاریخی و گردشگری منطقه و حتی شهر اصفهان محسوب شوند.

سالن مطالعه گل محمدی به ظرفیت فرهنگی منطقه بازمی گردد

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان ادامه داد: بازسازی سریع سالن مطالعه پارک گل محمدی مطالبه جدی شهروندان منطقه بوده که طی ماه‌های آینده به ظرفیت فرهنگی منطقه باز خواهد گشت.

کیهانی با اشاره به پیگیری و رصد روزانه موارد مربوط به درخواست‌های مردمی در سامانه ۱۳۷، افزود: لکه‌گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح منطقه به مبلغ شش میلیارد ریال و متراژ ۱۱ هزار مترمربع از مواردی است که مستقیما به درخواست‌های مردمی بر می‌گردد.

وی با اشاره به ضرورت رفع عیوب آسفالت محلات خاطرنشان کرد: یک هزار و ۹۰۰ تن روکش آسفالت معابر فرعی در سطح محلات منطقه به مبلغ ۶.۶ میلیارد ریال و یک هزار و ۶۰۰ تن آسفالت در معابر اصلی شامل بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی سطح منطقه با اعتبار هفت میلیارد ریال در حال اجرا است.

اصلاح درزهای انبساطی پل امام خمینی بدون محدودیت ترافیکی

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به وجود محور بزرگ و موثر پل روگذر امام خمینی (ره) در منطقه هشت، تصریح کرد: اصلاح درزهای انبساطی پل امام خمینی (ره) به مبلغ ۹ میلیارد ریال، بدون اعمال محدودیت‌های سنگین ترافیکی در حال اجرا است.

کیهانی اضافه کرد: علاوه بر شروع عملیات پیاده‌روسازی خیابان جابر انصاری به مبلغ پنج میلیارد ریال، ساماندهی خیابان‌های رباط اول و دوم و کاوه به مبلغ ۲.۳ میلیارد ریال، تعمیرات پیاده‌روها، پارک‌ها و جداول سطح منطقه به مبلغ ۴.۵ میلیارد ریال نیز در دستور کار قرار دارد و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی اظهار کرد: اصلاح سیستم دفع آب‌های سطحی و حفر چاه به مبلغ چهار میلیارد ریال و اصلاح هندسی معابر به مبلغ دو میلیارد ریال در حال انجام است؛  همچنین احداث پارک محلی فردوان و پارک محلی پرتمان و احداث آتش‌نشانی خداداد امینی از پروژه‌های در دست اقدام در سال ۹۸ است.

کد خبر 392152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.