ارسال محموله تجهیزات موکب‌های شاهین‌شهر و میمه به عراق/حضور ۱۵۰ خادم افتخاری در اربعین

رییس اتاق اصناف شهرستان شاهین شهر و میمه از ارسال ۲۱ کامیون برای برپایی اولین موکب شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد و گفت: امسال 150 خادم افتخاری به بیش از 7 هزار زائر حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، اکبر برندگی در خصوص ارسال تجهیزات به موکب‌های اربعین، اظهار کرد: ۲۱ کامیون حاوی برنج، حبوبات و انواع مواد غذایی برای پذیرایی و تجهیزات راه اندازی اسکان شامل داربست، چادر و پتو و کپسول بارگیری و با جمعی از خادمان به  کربلا ارسال شد.

وی افزود: امسال برای چهارمین سال متوالی موکب سید الشهدا (ع) در خیابان علقمه در شهر کربلا با بیش از ۱۵۰ خادم افتخاری پذیرای زائران حسینی است.

رییس اتاق اصناف شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در این موکب روزانه با بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر اسکان و ۱۰ هزار پرس غذا در سه وعده صبحانه، نهار و شام از زائران پذیرایی می شود.

وی گفت: فعالیت این موکب برای خدمت رسانی بیشتر به زائران حسینی تا بعد از اربعین حسینی و پایان مهر در کربلا ادامه دارد.

امسال همزمان با اربعین حسینی هشت موکب در ۴ بخش اسکان، پذیرایی، فرهنگی و درمانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در کربلا خدمات می دهند.

پیش بینی می شود امسال موکب های شهرستان شاهین شهر و میمه روزانه به بیش از ۷ هزار نفر از زائران حسینی در بحث اسکان و به ۱۴ هزار نفر در سه وعده غذایی ارائه خدمات داشته باشد.

کد خبر 392148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.