فعالیت ۴ اکیپ جمع آوری سگ‌های ولگرد در سطح شهر قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از فعالیت چهار اکیپ جمع آوری سگ‎‌های ولگرد در سطح شهر قم خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید عبدالله میرابراهیمی به اقدامات انجام شده در حوزه جمع آوری سگ های ولگرد توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اشاره کرد و گفت: این اقدام به صورت دائمی و مستمر با فعالیت چهار اکیپ در حوزه مسئولیت شهرداری و در داخل محدوده شهری در حال انجام است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون نسبت به جمع آوری و مدیریت هزار و ۵۱۲  قلاده سگ ولگرد از سطح مناطق هشتگانه شهر اقدام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه فرآیند جمع آوری سگ های ولگرد و مزاحم با مشکلات متعددی روبه رو است، اظهار کرد: از مهم ترین مشکلات کمبود پیمانکار متخصص در این زمینه است.

وی یادآور شد: همچنین در دفعات مختلف، اکیپ جمع آوری با توجه به تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ به محل مورد نظر مراجعه کرده و نسبت به بررسی و پایش منطقه نیز اقدام کرده، اما با توجه به جابجایی و حرکت مداوم حیوان، فعالیت موفقیت آمیز نبوده است.

میرابراهیمی اضافه کرد: هرچند که اکیپ های مربوطه به صورت منظم نسبت به گشت زنی در سطح شهر اقدام می کنند، اما به دلیل گستره شهر و کمبود های اشاره شده، این شهروندان هستند که می‌توانند به عنوان چشم سازمان به تکمیل فرآیند جمع آوری و همچنین شناسایی کانون‌های نگهداری سگ های ولگرد یاری کنند.

وی با بیان اینکه پیام های شهروندان با موضوع مزاحمت سگ های ولگرد همزمان برای مدیران و پیمانکار جمع آوری ارسال می شود، خاطرنشان کرد: تمام پیام های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ بررسی و رسیدگی می شود و از ابتدای سال تاکنون ۸۸۹ پیام در این حوزه پاسخ داده شده است.

کد خبر 392143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.