برگزاری ۷۰ دوره امداد و نجات در هلال احمر اصفهان

معاون آموزش ‌و پژوهش جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: سال جاری ۷۰ دوره تخصصی پایه و مقدماتی امداد و نجات برگزار شده که در مجموع بیش از دو هزار و ۱۰۰ نفر از امدادگران و نجاتگران از محتوای علمی و عملیاتی دوره های مذکور بهره مند شده اند.

به گزارش ‌ایمنا به نقل از جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ امیر جلالیان با اشاره به اینکه در این مدت ۶۹۴ دوره آموزش امداد و کمک های اولیه ۲۲ ساعته حضوری و نیمه حضوری برگزار و بیش از ۱۴ هزار و ۶۹۰ نفر در این دوره ها آموزش دیده اند، اظهار کرد : بیش از دو هزار و ۴۴۰ نفر در ۱۰۱ دوره آموزش حضوری و غیر حضوری آمادگی در برابر مخاطرات شرکت کرده اند.

وی در خصوص تعداد افراد آموزش دیده مهارت های پایه داوطلبی، افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۷۶ نفر نیز با حضور در ۲۵۰ دوره آموزشی، مباحث مهارت های پایه داوطلبی ۴۰ ساعته را فرا گرفتند.    

جلالیان با بیان اینکه در این بازه زمانی شش ماهه، در مجموع یک هزار و ۴۵ دوره آموزشی ‌توسط جمعیت هلال احمر برگزار شده است، گفت: در این دوره ها ۲۲ هزار و ۳۱۱  نفر شرکت داشته اند. مردم می توانند با مراجعه به شعب و مراکز جمعیت هلال احمر در سراسر استان در دوره های آموزشی جمعیت هلال احمر شرکت کنند.

 معاون آموزش ‌و پژوهش جمعیت هلال احمر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: در حوزه معاونت آموزش و پژوهش علاوه بر آموزش های همگانی ‌کمک های اولیه، دوره تخصصی امداد و نجات نیز برگزار می شود که در شش ماهه نخست سال جاری ۷۰ دوره تخصصی پایه و مقدماتی امداد و نجات برگزار شده که در مجموع بیش از دو هزار و ۱۰۰ نفر از امدادگران و نجاتگران از محتوای علمی و عملیاتی دوره های مذکور بهره مند شده اند.

کد خبر 392141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.