عمل به قانون وظیفه تمام دستگاه‌ها است

فرماندار گلپایگان گفت: اگر مسئولان حول محور قانون عمل کنند و از خط و مرز خود خارج نشوند، قطعا شهرستان وضعیت مطلوب تری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین یارمحمدیان امروز (شنبه) در جمع نیروهای انتظامی ضمن گرامیداشت هفته ناجا، اظهار کرد: اگر صلح و دوستی و محبت بین دستگاه‌های مختلف تقویت شود، قطعأ در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی موفق خواهیم بود.

وی ادامه داد: با وجود ناامنی‌ها در کشورهای منطقه و علی‌رغم توطئه‌های ایالات متحده آمریکا امن ترین کشور خاورمیانه، جمهوری اسلامی ایران است که این مهم را مرهون تلاش نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی هستیم.

فرماندار گلپایگان گفت: نظام جمهوری اسلامی تا دورترین نقاط کشور خدمات ارزنده‌ای در اجرای زیر ساخت‌ها انجام داده است.

یارمحمدیان با تأکید بر عمل به قانون اساسی در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: اگر مسئولان حول محور قانون عمل کنند و از خط و مرز خود خارج نشوند، قطعأ شهرستان وضعیت مطلوب‌تری پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه براساس ارزیابی وزارت کشور شهرستان گلپایگان در حوزه امنیت پایدار در رتبه صد قرار دارد، گفت: با وجود افزایش سرقت‌های خرد در سطح کشور اما در گلپایگان سرقت خرد کمتر اتفاق افتاده است. مبارزه با سرقت باید در اولویت نیروی انتظامی قرار گیرد تا مردم احساس امنیت بهتری داشته باشند. توجه به کرامت انسانی و احترام به قانون باید سرلوحه نیروی انتظامی باشد، به طوری که حتی اگر فردی به اعدام و شلاق محکوم شد، هیچگونه بی احترامی نسبت به او صورت نگیرد.

کد خبر 392135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
    0 0
    با سلام جناب فرماندار تلاش نیروی انتظامی قابل تقدیر است.از نظر امنیت روانی چه رتبه ای داریم.؟