استقرار جوی پایدار بر اصفهان/ هوا سالم است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به پایداری جوی در دو روز آینده، گفت: وضعیت جوی استان در این مدت به صورت آسمانی صاف تا قسمتی ابری برای بیشتر مناطق و افزایش ابر و وزش باد در مناطق غربی خواهد بود.

ابراهیم هنرمند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی نسبتا پایدار بر استان، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان طی دو روز آینده به صورت صاف تا قسمتی ابری و در مناطق غربی گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید در ساعات بعد از ظهر خواهد بود.
وی با اشاره به کاهش یک تا سه درجه ای بیشینه دما طی امروز، افزود: بادرود با دمای ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای دو درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان پیش بینی می شود.
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.
هنرمند با اشاره به بارش های روز گذشته در سطح استان، افزود: در کلانشهر اصفهان کمتر از یک میلیمتر و در شهرستان نایین ۲.۸ میلی متر بارش ثبت شده است.
وی اضافه کرد: میزان بارش سایر ایستگاهها ثبت نشده است.
به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان امروز شنبه- سیزدهم مهرماه- با میانگین ۶۹ در وضعیت (قابل قبول) سالم قرار دارد.

کد خبر 392133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.