تامین امنیت به هم افزایی و هم پوشانی نهادها نیاز دارد

فرماندار تیران‌وکرون گفت: تامین و حفظ امنیت هر منطقه به هم‌افزایی و هم پوشانی نهادها با پلیس نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، مجید حججی در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با اشاره به هم‌افزایی و هم پوشانی همه نهادها برای تامین امنیت اظهارکرد: امنیت زیرساخت اساسی برای دیگر حوزه ها است و با توجه به تنوع جرائم، همکاری و تعامل بین بخشی لازم است. تامین و حفظ امنیت هر منطقه به هم‌افزایی و هم‌پوشانی نهادها با پلیس نیاز دارد؛ دستگاه‌های امنیتی در این حوزه همکاری دارند و نهادهای فرهنگی نیز باید این تعامل را ادامه دهند.

فرماندار تیران‌وکرون با اشاره به تنوع ماموریت‌های پلیس، تصریح‌کرد: امکانات نیروی انتظامی متناسب با ماموریت‌های آن‌ها نیست و ماموران پلیس باید با ایثار و تلاش مجدانه این کمبود نیرو را تامین کنند. توزیع مواد مخدر، شبکه‌های فعال ضد نظام و... امنیت در داخل تهدید می‌کند و این چالش ها نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت و حفظ وضع داخلی کشور را مهم‌تر می‌کند.

حججی با اشاره به اینکه دشمن برای القای تخلف در انتخابات آینده برنامه‌ریزی و فعالیت خود را آغاز کرده، تصریح‌کرد: تلاش‌های دشمن برای ایجاد اختلال در کشور  همیشه وجود داشته ولی باید پلیس در آرام‌سازی و آگاه‌سازی جامعه نقش خود را به خوبی ایفا کند.

همچنین، فرمانده انتظامی تیران‌وکرون در این برنامه به اهمیت و نقش نهادهای فرهنگی و اجتماعی اشاره‌ کرد و گفت: پلیس به تنهایی تامین کننده امنیت نیست، بلکه باید سایر دستگاه‌ها نیز تمامی ظرفیت های خود را برای انجام این مهم به کار گیرند.

سرهنگ علی صادقی از افزایش ۶۱ درصدی دستگیری سارقان و ۲۴ درصدی معتادان و توزیع کنندگان خرد مواد مخدر در سال جاری در تیران‌وکرون خبرداد و گفت: در کاهش تصادفات نیز با اصلاح نقاط پرحادثه، افزایش نظارت‌ها و ارتقای فرهنگ ترافیک اقداماتی صورت گرفته که در سال گذشته و امسال تصادفات منجر به فوت در درون شهر نداشته‌ایم.

کد خبر 392126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.