بسته آموزش شهروندی در مدارس اصفهان توزیع می‌شود

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از توزیع بسته های آموزش شهروندی در مدارس این شهر با عنوان شهروند و نیازهای امدادی خبر داد و گفت: این بسته ها در قالب سه لوح فشرده تهیه شده است و بین مربیان آموزشی مدارس توزیع می‌شود.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این بسته آموزشی با موضوع فوریت های پزشکی، حمل و نقل عمومی و آتش نشانی تهیه شده است و در بین مربیان آموزشی مدارس توزیع می شود تا ضمن آموزش دانسته های خود را به دانش آموزان انتقال دهند.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه کودکان تاثیرپذیرترین افراد جامعه بشمار می روند، ابراز امیدواری کرد: با چنین آموزش هایی در آینده شاهد جامعه ای ایمن و  کمترین حادثه خواهیم بود.

وی یاد آور شد: برنامه "کلاس شهر" ویژه مقطع ابتدایی از  دیگر برنامه هایی است که از سوی این اداره مهرماه ماه امسال در ۴۰ مدرسه شهر  در حال اجرا است.

رضایی خاطرنشان کرد: در برنامه "کلاس شهر" علاوه بر اینکه فضای مفرحی برای دانش آموزان ایجاد می کنیم موارد اصول شهروندی را به آن‌ها آموزش می دهیم.  

وی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه های اداره توسعه فرهنگ شهروندی می‌توانند با شماره ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس بگیرند و یا به وب سایت shahrvandi-isf.ir مراجعه کنند.

کد خبر 392113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.