سریال روزها و رازها پس از ۱۱ سال بیدار شد

سریال روزها و رازها به کارگردانی فریدون خسروی که در حدود ۱۱ سال پیش ساخته شده است هم اکنون از شبکه اصفهان در حال پخش است.

فریدون خسروی، نویسنده و کارگردان سریال روزها و رازها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه به دلیل نبود همکاری این سریال در زمان ساخت روی آنتن نرفت، اظهار کرد: چندگانگی فکرها و چندگانگی مالکیت این اثر باعث شد سال‌ها این اثر نمایش داده نشود.

خسروی با بیان اینکه این اثر کاملاً در بخش خصوصی ساخته شده است و برای من هنوز معماست که چرا این اثر سالها روی آنتن نرفت، ادامه داد: سریال روزها و رازها ۱۱ سال پیش ساخته شده است و هم اکنون در شبکه اصفهان در حال پخش است و شایان ذکر است در شبکه‌های دیگر نیز قابلیت پخش این سریال امکان پذیر است و اگر این سریال در زمان خودش پخش می‌شد پتانسیل و نیرویی که گروه من داشت می‌توانست آثار بیشتری را خلق کند، برای من این همه تأخیر و دیرشدن در پخش سریال باعت تأسف است.

این کارگردان و نویسنده با اشاره به اینکه این سریال بر اساس داستان واقعی نوشته شده است، گفت: این سریال ‍‍ژانر پلیسی جنایی با آمیزه‌های شاعرانه و عاشقانه دارد و موضوع آن در خصوص انسان‌هایی است که با توجه به نیروی شخصی و بدون حمایت اجتماع و فرد به طور خودکفا دست به کارشده است و در مقابل مشکل و چالش ایستادگی می‌کند.
وی با بیان اینکه تهیه کننده اثر زهرا اسحاقیان و حوزه هنری اصفهان بوده است، تصریح کرد: این اثر کاملاً بومی اصفهان است و من سعی کردم از نیروی‌های با استعداد اصفهانی درساخت این اثر استفاده کنم.

خسروی خاطرنشان کرد: من با دیدن این فیلم هر لحظه تأسف می‌خورم، ۱۱ سال پیش چه خون دلهایی خوردیم تا این اثر ساخته شد به فرض مثال ماشین پلیس آن زمان سمند بود ولی حالا مورد قبول مخاطب نیست چون در زمان خودش پخش نشد با وجود موانع بی دلیل وبی ارزش باعث شد "روزها و رازها" بعد از ۱۱ سال بیدار شود و مخاطبان آن را ببینند.

به گزارش ایمنا، سریال روز ها و رازها از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۹ از شبکه اصفهان به روی آنتن می رود.

کد خبر 392112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.