جدال مهیج بانوی پیر با افعی‌ها

از رویارویی فوق العاده حساس صدرنشینان سری آ مقابل یکدیگر تا حضور ثابت هافبک ایرانی مقابل تاتنهام و البته مصاف بارسا و سویا حساس ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این هفته در اروپا بازی های جذابی برگزار می شود که یکی از آن بازی های حساس، تقابل اینتری‌های اوج گرفته با کونته مقابل یوونتوس ساری است. این بازی از هفته هفتم سری‌آ روز یکشنبه ساعت 22:15 دقیقه با قضاوت جانلوکا رووکی در ورزشگاه سن سیرو برگزار می شود. اینتری‌ها از شش بازی 18 امتیاز کامل کسب کردند و یووه با 16 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

در لیگ برتر انگلیس و از هفته هشتم، برای ما ایرانی ها حساس ترین بازی بین تیم های برایتون و تاتنهام برگزار می شود. جهانبخش از مصدومیت رها شده و سرمربی برایتون گراهام پاتر اعلام کرده، جهانبخش از ابتدا در ترکیب خواهد بود. این بازی ساعت 15 در ورزشگاه کامیونیتی و با قضاوت جان ماس برگزار می شود. تاتنهامی ها از هفت بازی گذشته 11 امتیاز کسب کرده و در جایگاه ششم هستند. برایتون هم با 6 امتیاز یازدهم است.

در لالیگا و از هفته هشتم روز یکشنبه، بارسا و سویا از ساعت 22:30 دقیقه با قضاوت اوندیانو ماینکو در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می روند. بارسا عملکرد خوبی در این فصل نداشته و از هفت بازی 13 امتیاز کسب کرده و در جایگاه چهارم حضور دارد و سویا با 13 امتیاز و تفاضل کمتر ششم است.

در بوندس لیگا آلمان مهم ترین بازی از هفته هفتم بین بایرن مونیخ و هرتابرلین انجام می شود. این بازی امروز در ورزشگاه آلیانس مونیخ ساعت17 با قضاوت توبیاس اشتیلر برگزار می شود. بایرن از شش بازی 14 امتیاز بدست آورده و صدرنشینی را تجربه می کند، هرتا هم با 5 امتیاز دوازدهم است.

در فرانسه هم هفته نهم، امروز پاریسی های صدرنشین با آنگرس رده دومی دیدار می کند. این بازی ساعت 19 امروز با قضاوت ویلی دونژاد سوت آغازش در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس زده می شود، پاریس از هشت بازی، 16 امتیازی است و در صدر جدول جا خوش کرده و آنگرس هم با دو امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفته است.

کد خبر 392107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.