تملک ۴۰ هزار مترمربع از معابر شهری سبزوار

شهردار سبزوار گفت: با استفاده از راهکار قانونی ماده هشت "لایحه قانونی نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه‌های عمومی، عمرانی و نظامی دولت" تاکنون ۴۰ هزار متر مربع از معابر شهری با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان تملک شده است.

به گزارش ایمنا، سیدعلی کوشکی با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی، اظهار کرد: مدیران و پرسنل شهرداری تلاش می‌کنند تا با خدمت‌رسانی بی‌منت، اعتماد مردم به مدیریت شهر را حفظ کنند.

وی اضافه کرد: کارکنان شهرداری تلاش خود را برای آبادانی شهر با وجود همه مشکلات و کمبود نقدینگی‌ها ادامه می‌دهند، البته موفقیت در همه طرح‌های مدیریتی مشروط به مشارکت شهروندان است.

شهردار سبزوار تاکید کرد: همه مدیران در بخش‌های مختلف شهرداری باید نسبت به تسریع امور مردم، تکالیف درآمدی، و اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی، خدماتی، اجتماعی جهت تسریع در توسعه و ارتقاء جایگاه شهر، جدیت بیشتری داشته باشند.

کوشکی تصریح کرد: با استفاده از راهکار قانونی ماده هشت "لایحه قانونی نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه‌های عمومی، عمرانی و نظامی دولت" تاکنون ۴۰ هزار متر مربع از معابر شهری با اختصاص اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان تملک شده است.

وی با بیان اینکه با رعایت قوانین و مقررات میلیاردها تومان در هزینه‌های شهرداری صرفه‌جویی می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیران بخش‌های مختلف شهرداری باید از تجربیات کارکنان با تجربه و اعضای شورای شهر در قالب کارگروه‌های تخصصی شهری استفاده کنند.

کد خبر 392106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.