۱۷۱ هزار اصفهانی تاکنون در سامانه سماح ثبت نام کردند

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: تاکنون ۱۷۱ هزار نفر از استان اصفهان به منظور شرکت در همایش بزرگ اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند.

غلامعلی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تاکنون ۱۷۱ هزار نفر از استان اصفهان به منظور شرکت در همایش بزرگ اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه حج و زیارت مسئولیت ثبت نام زائران را دارد، افزود: زائران حتما با ثبت نام در سماح اقدام به خروج از کشور کنند و این امر با نیروهای انتظامی و مرزبانی هماهنگ شده که بدون ثبت نام به سمت مرزها حرکت نکنند.

مدیرکل حج و زیارت استان تصریح کرد: زائران با ثبت نام در سامانه سماح از بیمه برخوردار می‌شوند با برخورداری از پوشش بیمه‌ای خدمات لازم سفر به آنها ارائه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته گذرنامه‌های خروج از کشور اعتبار شش ماهه داشت، اظهار کرد: در حال حاضر این مدت اعتبار به سه ماه تبدیل شد و زائرانی که دارای گذرنامه های دارای سه ماه اعتبار باشند هم می‌توانند از کشور خارج شوند.

زاهدی تصریح کرد: روادید موقت اعتبار یک ماهه دارد و زائران با ثبت نام در سامانه سماح می‌توانند از روادید یکماهه دریافت کنند.

کد خبر 392101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.