خطوط حمل‌ونقل عمومی قم تغییر می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در آینده نزدیک تغییرات خطوط حمل‌ و نقل عمومی اتوبوس مدنظر است که بتواند با زمان مشخص و کمتری، اتوبوس‌های بیشتری در دسترس شهروندان باشد تا از این مزیت بیشتر استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله جلالی با اشاره به اینکه بحث حمل‌ و نقل عمومی یکی از نیازها و مطالبات مردمی بوده که نقش بسیار موثری در بحث کنترل ترافیک دارد، اظهار کرد: خوشبختانه با ورود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه حمل‌ و نقل عمومی، فضای جدیدی برای شهروندان ایجاد می‌شود که امیدواریم رضایت نسبی مردم را حاصل کند.

وی افزود: در آینده نزدیک تغییرات خطوط حمل‌ و نقل عمومی اتوبوس مدنظر است که بتواند با زمان مشخص و کمتری، اتوبوس‌های بیشتری در دسترس شهروندان باشد تا از این مزیت بیشتر استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم این اقدامات را در راستای اختصاص منابع‌ و هدایت توان شهر به سمت نیازهای جامعه دانست و افزود: این اتوبوس‌ها با سرمایه مردم با هدف کاهش ترافیک و هزینه حمل‌ونقل خریداری شده و آنان باید نهایت دقت را در بهره‌برداری و استفاده از این ظرفیت داشته باشند

وی ادامه داد: کیفیت سرمایش‌ و گرمایش و استفاده ویژه معلولین و جانبازان در این اتوبوس‌ها، محیط و خدمات متفاوتی را برای شهروندان به وجود خواهد آورد.

جلالی اضافه کرد: به میزانی که وسیله نقلیه شخصی توسعه پیدا می‌کند، خیابان‌ها قابل توسعه و تعریض نیست و راهکار اصلی، توسعه ناوگان حمل‌ و نقل عمومی و یکی از آنها اتوبوس است و در آینده نیز قطار شهری به آن‌ ملحق خواهد شد.

کد خبر 392097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.