جوان گرایی برای سپاهان تلخ بود

یک کارشناس فوتبال گفت: نتیجه هیچ بازی را نمی توان از قبل پیشبینی کرد، سپاهان باید تمام بازی های خانگی و خارج از خانه را برنده شود تا قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار تیم های سپاهان و ذوب آهن در هفته ششم رقابت های لیگ برتر ایران جمعه ۱۲ مهرماه ساعت ۱۷:۰۵ برگزار شد که حمید رضا بابایی مهمان ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" بود. وی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: باتوجه به بازی تیم های بالای جدول برد در این بازی برای سپاهان بسیار اهمیت داشت، و ذوب آهن اگر این بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشت جایگاه بهتری کسب می کرد.

 وی افزود: باشگاه سپاهان بین پنج باشگاه برتر آسیا است که باید در این تیم از بازیکنان و مربیان خوب استفاده شود. این تیم با تجربه تلخی که در جوانگرایی به دست آورد، در سال گذشته و سال جاری یک تیم قدرتمند تشکیل داد که شانس اصلی قهرمانی است. سپاهان سال گذشته به علت اینکه چند بازی داخل خانه را واگذار کرد قهرمانی را از دست داد و  در سال جاری بی نظمی هایی در لیگ به وجود آمد که باعث شد سپاهان دو تساوی به دست آورد.

این کارشناس فوتبال بابیان اینکه با دعوت شدن پیام نیازمند به تیم ملی، سپاهان به مشکل بر می خورد، خاطر نشان کرد: به نظر من اگر پیام نیازمند به تیم ملی دعوت شود شرایط برای سپاهان سخت خواهد شد. بهتر است که این دروازبان زمانی که سپاهان فاصله کمی تا قهرمانی دارد به تیم ملی دعوت شود.

ذوب آهن با رفتن مظاهری به مشکل خورده است

بابایی درخصوص تیم فوتبال ذوب آهن، تصریح کرد: این تیم در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته است، ذوب آهن مانند سپاهان از باشگاه های نامدار ایران است، اما در دروازه با رفتن مظاهری به مشکل خورده، اول فصل بد شانسی آورد و بازیکنان سرباز خودرا در اختیار نداشت و به دلیل مصدومیت برخی از بازیکنان دست مربی خالی بود که با برگشتن این افراد شرایط تیم بهتر شده است‌.

وی با اشاره به اینکه کیروس استنلی شانس اول گلزنی برای تیم فوتبال سپاهان است، تاکید کرد: در ضربات ایستگاهی شانس اول گلزنی کیروس استنلی بود که توانست در بازی دیروز هم برای سپاهان گل زنی کند، اما برای ذوب آهن نمی شود گفت چه بازیکنی گلزنی می کند.

این کارشناس فوتبال در رابطه با بخش سخت افزاری تیم های فوتبال سپاهان، گفت: چند ماه به دلیل یک مسئله خانوادگی در آلمان زندگی کردم که سخت افزار های تیم لیگ شش این کشور از سخت افزار های تیم ملی کشورمان بالاتر بود. 

بابایی ادامه داد: چمن نقش جهان مشکل دارد و بازیکنان روی این چمن تعادل ندارند، در فوتبال میزبانی اهمیت بسیاری دارد که فکر می کنم فولادشهر برای بازی های خانگی بهتر است و در بازی دربی مشکل زمین خوردن بازیکنان مشهود بود.

تماشاگر نماها شانس ورود بانوان به ورزشگاه را از بین نبرند

وی در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه و رقیب جدی تیم فوتبال سپاهان، اظهار کرد:  امیدوارم تماشاگر نماها کاری انجام ندهند که شانس بانوان برای حضور در ورزشگاه ها از بین برود.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: نتیجه هیچ بازی را نمی توان پیشبینی کرد، سپاهان باید تمام بازی های خانگی به علاوه ۱۰ بازی خارج از خانه را برنده شود تا قهرمانی را به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه انتقادی کوچک به گزارشگر بازی سپاهان و ذوب آهن دارم، خاطر نشان کرد: در مورد مسائل فنی یک تیم نظر دادن در حیطه کار گزارشگران نیست، زیرا تیم یک هفته تمرین سخت داشته اما آن ها در این تمرینات نبودند و اطلاعی ندارند که تیم ها در چه شرایطی قرار دارند.

کارشناس فوتبال در رابطه با نیمه اول دربی اصفهان تصریح کرد: این بازی براس سپاهان حکم فینال را داشت و ذوب آهن هم به دنبال اولین پیروزی در لیگ بود. ذوب آهن با احتیاط تر بازی می کرد و با توجه به چیدمان ترکیبشان چشم به توپ های لورفته داشتند. 

بابایی با بیان اینکه داوری خیلی سخت است، تاکید کرد: سیستم داوری پیشرفته آمده که صحنه باز بینی می شود، سپس داور دوباره نظر می دهد، اما با نبود این سیستم یک داور باتوجه به فشار روحی که به آن وارد می شود برای صحنه ای باید در یک لحظه تصمیم گیری کند.

وی اضافه کرد: در داوری فوتبال ضعیف هستیم و تلاش می کنیم که یک تیم داوری سه نفره خوب تشکیل دهیم که بتوانند در مسابقات بزرگ سوت بزنند.

کد خبر 392092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.