آیین گرامیداشت میرزا محمدرضا کلهر برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: مراسم گرامیداشت میرزارضا کلهر از برجسته‌ترین اساتید کرمانشاهی خوشنویسی ایران روز دوشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی عبدالمالکی در این باره اظهار کرد: تجلیل از مشاهیر و مفاخر حوزه‌های گوناگون علمی، فرهنگی و هنری کرمانشاه مدتی است از سوی معاونت فرهنگی شهرداری در دستور برنامه‌های تکریم داشته‌های انسانی استان قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه در پنجمین قدم از برگزاری بزرگداشت مفاخر شهر، آیین گرامیداشت میرزا محمدرضا کلهر، فخر خوشنویسی ایران برگزار می‌شود، ادامه داد: این برنامه با حضور خوشنویسان برجسته کشور، استان و علاقه‌مندان به نکوداشت بزرگان کرمانشاه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، همکاری انجمن خوشنویسان و حوزه هنری کرمانشاه، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه پانزدهم مهرماه در پارک لاله برگزار شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، تصریح کرد: در حاشیه این مراسم از خیابانی که به نام این استاد خوشنویسی ایران نامگذاری شده و همچنین سردیس این خوشنویس برجسته کرمانشاهی، رونمایی می‌شود.

عبدالمالکی گفت: تجلیل از مشاهیر و مفاخر کرمانشاهی که چندی پیش با مصوبه شورای اسلامی شهر کرمانشاه به عنوان تقویم به ثبت رسید، چندی است در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه قرار گرفته است.

کد خبر 392086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.