آغاز عملیات احداث ایستگاه‌های ‌بی‌آرتی خیابان عبدالرزاق

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: احداث ایستگاه‌های سقف‌دار اتوبوس شرق به غرب مرکزی شهر مسیر خیابان ولی‌عصر(عج) تا چهارراه تختی در دست اجرا است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال‌های گذشته تنها خط اتوبوس بی‌آرتی محدوده مرکزی شهر از مسیر شرق به غرب راه‌اندازی شد و ارغوانیه را از مسیر خیابان های جی، ولی‌عصر(عج)، عبدالرزاق و مسجد سید به پایانه صمدیه وصل کرد و عملیات ساخت دو ایستگاه بدون سقف در خیابان ولی‌عصر(عج) انجام شد.   

وی افزود: عملیات عمرانی ساخت دو ایستگاه اتوبوس بی‌آرتی سقف‌دار در خیابان عبدالرزاق، همچنین سقف‌دار کردن دو ایستگاه خیابان ولی‌عصر(عج) با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان در خصوص جمع‌شدگی آسفالت مسیر اتوبوس بی‌آرتی قصرگل خیابان بزرگمهر، تصریح کرد: عملیات آسفالت‌برداری حدود ۲۰۰ متر طول این ایستگاه  انجام و پس از زیرسازی و ایجاد شبکه‌های میل‌گرد بتن‌ریزی آن انجام خواهد شد.

وی گفت: فانوس‌های ال‌ای‌دی چراغ های راهنمایی و رانندگی قابلیت دید بهتری برای رانندگان دارد و در مصرف انرژی صرفه‌جویی دارد لذا تعویض تمام فانوس‌های لامپ‌های چشمک‌زن با هزینه ۸۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

کد خبر 392080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
    0 0
    در وسط خیابان میر داماد غربی 2 عدد تابلوی ایستگاه اتوبوس واحد قرار دارد ولی در خیابان میرداماد غربی اصلا اتوبوسی ( نه اتوبوس واحد و نه اتوبوس BRT و نه مینی بوس واحد ) رفت و امد نمی نماید درشکه هایی هم که بطرف میدان نقش جهان حرکت می نمایند در ایستگاه توقف ننموده و و از کارت و قانون حمل و نقل شهری پیروی نمی نمایند و رواج چند تابعیتی وجود دارد.