نصب «تندیس سلمان فارسی» در میدان اصلی خوراسگان

شهردار اصفهان با اشاره به اجرای چندین ابرپروژه عمرانی به صورت همزمان گفت: تمام این فعالیت‌ها نشان از عزم جدی شهرداری برای عمران و آبادانی شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۱۳ مهر ۹۸_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: روزهای پنجشنبه هر هفته از مناطق مختلف شهر بازدید می‌کنیم و محل‌هایی که استعداد سرمایه‌گذاری برای احداث بازار دارند، مورد بررسی‌ قرار می گیرند.

وی افزود: روز پنجشنبه هفته گذشته در منطقه ۱۲ از چند نقطه در نظر گرفته شده برای احداث "بازار تخصصی پروتئین و میوه"، "شهرک مصنوعات چوبی و مبل" و "شهرک نمایشگاهی خودروهای سبک" بازدید و جلسه‌ای تشکیل شد تا موانع تحقق این مهم رفع شود.

شهردار اصفهان با اشاره به روز بزرگداشت «سلمان فارسی» ادامه داد: به خاطر افتخار آفرینی این چهره ایرانی و اسلامی تندیس وی توسط هنرمند بزرگ اصفهان، «استاد مرتضی نعمت اللهی» به سفارش شهرداری ساخته شده و امروز در مراسمی در میدان اصلی خوراسگان نصب خواهد شد.

وی به ارایه گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در شهر پرداخت و گفت: پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان ۷۴ درصد پیشرفت داشته و در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

نوروزی تصریح کرد: در حال حاضر یک چهارم اقدامات پروژه بزرگ مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان به عنوان نخستین نقطه حلقه حفاظتی شهر انجام شده و ۲۴ درصد پیشرفت داشته است.

وی اظهار کرد: روند فعالیت‌ها در پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی (جاده فرودگاه) بسیار خوب بوده و این پروژه با پیشرفت ۴۶ درصدی در حال اجرا است.

شهردار اصفهان از پیشرفت ۶۷ درصدی احداث ایستگاه زینبیه و پیشرفت ۶۱ درصدی ایستگاه عاشق اصفهانی در خط دو مترو اصفهان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر چندین ابر پروژه عمرانی به صورت همزمان در دست اجرا است که تمام این فعالیت‌ها نشان از عزم جدی برای عمران و آبادانی شهر دارد.

وی تاکید کرد: اصفهان در مسیر امید در حال حرکت است و امیدواریم برکت این اتفاقات زیست‌پذیری، تاب‌آوری و رقابت‌پذیری را برای آینده شهر و شهروندان به همراه داشته باشد.

نوروزی افزود: در جلسات هماهنگی، خطاب به تمام مدیران مناطق و خدمات شهری دستوری صادر شده مبنی بر اینکه با جدیت قوانین و مصوبات شورای شهر و مجلس رعایت شود که یکی از این موارد حفظ نامگذاری معابر است؛ باید نام‌ها طبق مصوبات شورای اسلامی شهر حفاظت شود.

وی اظهار کرد: مدتی قبل مقرر شد اگر در گذشته یا هر زمان دیگری مصوبه‌ای نادیده گرفته شده، در اولین فرصت اقدامات اصلاحی انجام شود؛ بنابراین نباید افرادی افکار عمومی را تشویش کنند و همه بر اساس اطلاعات درست و بیان دقیق با مردم سخن بگوییم تا اظهاراتی که می‌تواند باعث مشوش شدن اذهان و افکار مردم شود، شنیده نشود.

کد خبر 392074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.