پاکسازی معابر تردد زائران اربعین/ راه‌ اندازی چهارخط جدید مترو

در بسته خبری امروز از راه اندازی نخستین هنرستان آتش نشانی مشهد تا ساماندهی سرویس‌های مدارس ورامین و افتتاح پیاده‌راه شهریار تا دهه فجر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

لزوم همکاری نمایندگان کلانشهرها برای تحقق لایحه ارزش افزوده و درآمدهای پایدار

پیروز حناچی، شهردار تهران در سی و پنجمین نشست کمیسیون شهرسازی و معماری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از سایر کلانشهرها خواست تا نماینده‌های خودشان را برای تحقق لایحه درآمدهای پایدار فعال و توجیه کنند و گفت:این موضوع فرصتی برای حوزه مدیریت شهری است و اگر به نتیجه برسد قدم بزرگی برای ایجاد منابع پایدار خواهد بود.

تعلل در ساماندهی دستفروشان

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعلل شهرداری در ساماندهی دستفروشان گفت: شهرداری می‌تواند در کمک به رونق کسب و کار همکاری‌هایی با دولت داشته باشند.

پیشبرد دانش ایمنی در مدارس کرمان

علی عسگری، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آموزش دانش آموزان در مدارس سطح شهر کرمان خبر داد.

معابر تردد زائران اربعین پاکسازی خواهد شد

محمدعلی گلشن، سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از آمادگی واحد رفع سد معبر برای تسهیل عبور و مرور زائران اربعین حسینی خبر داد.

راه‌اندازی نخستین هنرستان آتش‌نشانی مشهد

امیر عزیزی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: همزمان با هفته ایمنی و آتش‌نشانی، افتتاحیه رشته کار و دانش «آتش‌نشانی» برای نخستین‌بار در هنرستان پسرانه شهید خیامی مشهد و آغاز دور جدید فعالیت مهد کودک آتش‌نشانی با حضور جمعی از مسئولان آتش‌نشانی و آموزش‌وپرورش مشهد برگزار شد.

افتتاح پیاده‌راه شهریار تا دهه فجر

برزین ضرغامی، رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: پیاده‌راه شهریار که بخشی از پهنه فرهنگی رودکی است تا دهه فجر افتتاح خواهد شد.

صرفه جویی ۷۰ میلیارد تومانی در تهیه آسفالت

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از صرفه‌جویی بیش از ۷۶ میلیارد تومانی برای تهیه آسفالت در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

ساماندهی سرویس‌های مدارس ورامین

حسن خوانساریان، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین گفت: به منظور نظارت هرچه بهتر بر روی خودروهای سرویس مدارس تمامی این خودروها ملزم به نصب آرم وعلائم شناسایی هستند.

ترافیک گلوی بوشهر را می‌فشارد

پویا دولابی، یک عضو شورای شهر بوشهر گفت: شهرداری شش زمین را برای احداث پارکینگ طبقاتی معرفی کرده که فقط دو زمین آن در مالکیت شهرداری است، مانند پارکینگ دریابگرد (مرکز شهر) که متاسفانه این پارکینگ مشکل حقوقی دارد.

راه‌ اندازی چهار خط جدید مترو در تهران

محبوبه ذاکری، معاون مطالعات و برنامه‌ ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران ضمن تشریح سه محور طرح جامع حمل و نقل تهران، جزئیات چهار خط جدید مترو تهران که قرار است در افق ۱۴۲۰تکمیل شود را تشریح کرد.

کد خبر 392063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.