با آمدن ممبینی از بیرون زمین ضربه نمی خوریم/ حرف بزنیم دستور موقت می‌آید!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: واقعا باید تبریک گفت به فوتبال ایران از هر نظر بازی پاکی بود و این بازی همه چیز داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار کرد: واقعا باید تبریک گفت به فوتبال ایران از هر نظر بازی پاکی بود و این بازی همه چیز داشت. تاکتیک درگیری درون زمین. حضور تماشاگران و... من‌ دربی زیاد دیدم، اما این بازی بین بهترین ها بود.

وی با بیان اینکه هر دو تیم می توانستند برنده بازی باشند، تصریح کرد: ذوب آهن نیمه اول خوب بود، ما نیمه دوم بهتر بودیم. از نتیجه بازی راضی هستم، ولی توقع دارم تیمم جلوتر بازی کند. به ذوب آهن تبریک می گویم، آنها لیاقتشان اینجای جدول نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: از کیفیت زمین گله دارم، اجازه نمی دهد بازی کنیم. کومان می گوید من همیشه لیز می خورم. سه امتیاز گرفتیم و کلین شیت کردیم. فشار ذوب آهن تیم ما را عقب نبرد. تیم ما چندین مدل بازی می کند. از تیمم راضی هستم. چند بازیکن‌ما مصدوم‌ بودند و اگر برسند بهتر می شویم.

قلعه نویی در رابطه با حضور وحید هاشمیان در ورزشگاه نقش جهان و انگیزه ای که می توانست به بازیکنان بدهد، تصریح کرد: فوتبال ما به امثال هاشمیان نیاز دارد، حضور مربیان تیم ملی به بازیکنان انگیزه می دهد و لیگ برتر ایران دیده می شود.

وی در رابطه با وقفه لیگ برتر به خاطر بازی های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی، گفت: شما میگویید چیکار کنیم؟ حرف بزنیم دستور موقت می آید! احتمالا ملی پوش در تیم ملی داریم و بازی تدارکاتی  برگزار می کنیم تا از آمادگی تیم کم نشود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا امید نورافکن در سپاهان نقش ویژه ای دارد؟، افزود: بازیکن ویژه ما کل سپاهان است. چند ترکیب خوب داریم. نورافکن جلوی دفاع مربع خوبی با کیانی و دیگران ساخته است، ذوب آهن ما را دور زد که دفاع چپ و راست برایشان مشکل به وجود آمد، ولی مدافعین وسطمان خوب کار کردند.

قلعه نویی در رابطه با داوری بازی، گفت: گل ذوب آهن آفساید بود. داوران مظلوم هستند و پولی نمی گیرند. باید دستمزد داوران بالا برود تا داوری ها بهتر شود. سخت افزاری هم باید مطلوب باشد. ما سال گذشته از داوری ضربه خوردیم، اما با آمدن هدایت ممبینی این مسائل ریشه کن شده و شما تکلیفتان را درون زمین می دانیید و قرار نیست از بیرون ضربه بخورید.

کد خبر 392039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.