تعویض اجباری برنامه‌ام را به هم ریخت/  امیدوارم تیم ملی آقای آسیا بماند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم ما فشار آورد تا به گل برسد، کیفیت خوبی داشتیم و به گل رسیدیم، اما آفساید گرفتند که آفساید نبود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری، با بیان اینکه روز قشنگی بود و فوتبال زیبایی را دیدیم، اظهار کرد: تیم ما فشار آورد تا به گل برسد، کیفیت خوبی داشتیم و به گل رسیدیم، اما آفساید گرفتند که آفساید نبود. در پنج دقیقه اول بازی بی دقت بودیم.

وی با بیان اینکه کیفیت داوری بنیادی فر مناسب بود، افزود: در صحنه گلی که زدیم کمک داور اشتباه کرد و به غیر از این صحنه داوری بازی خوب بود. یکبار هم ولسیانی توپ را با دست زد که خطا نگرفتند. به کمک داور دوم و کمک پشت دروازه اعتراض دارم.

وی با تبریک به تیم فوتبال سپاهان، خاطرنشان کرد: سپاهان برد شیرینی به دست آورد. به فوتبال اصفهان تبریک می گویم. کیفیت دربی اصفهان بهتر از تهران بود. نمی توانم بار اشتباه تیم را به گردن یک بازیکن بیندازم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه سپاهان در ۱۵ دقیقا اول و ۱۰ دقیقه اخر خطرنا کار کرد، افزود: به بازیکنانم گفتم سپاهان را غافلگیر کنید و مثل بازی با تراکتور فشار بیاورید. ما در ده دقیقه اول باید حتما گل می زدیم و دفاع سپاهان خوب بود. نیازمند هم جوان و قابل احنرام است. در ۱۵ دقیقه اول نیازمند سپاهان را از فشار در آورد.

منصوریان در رابطه با مصدومیت حمید بوحمدان، گفت: بوحمدان منضبط ترین باریکن ماست که از بدشانسی مصدوم‌ شد. تعویض زود هنگام برنامه‌ام را به هم ریخت. بوحمدان کشاله رانش مصدوم‌ شد؛ او بازیکن تاثیرگذاری است و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد.

وی در رابطه با ملکی بازیکن و مدافع تیم ذوب آهن، گفت: ملکی بالای ۱۲ ارسال داشت و کاملا در فاز حمله بود. در کل از دفاع کردن خوشم نمی آید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: از اینکه در حمله باشیم و گل نزنیم ناراحت می شوم. ما تمرین می کنیم و طراحی تمرین داریم.

منصوریان افزود: میانگین قدی خوبی داشتیم. معتقدم نقاط قوت می تواند نقاط ضعف هم باشد، می خواستیم روی کرنرها سپاهان را غافلگیر کنیم. مهدی پور خوب ایستگاهی می زند و اگر دقت کنیم‌ همه توپها به گل تبدیل می شود.

وی در رابطه با تعطیلات لیگ برتر فوتبال، افزود:  نمیتوانم بگویم تاثیر منفی ندارد، لیگ به خاطر پرچم مقدس ایران تعطیل می شود و اعتراضی نداریم. امیدواریم تیم ملی آقای آسیا بماند.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 392037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.