کمبود نیروی انسانی یک موضوع ملی است

وزیر آموزش و پرورش گفت: کمبود نیروی انسانی یک موضوع ملی است که در راستای کاهش آن تدابیر ویژه ای را در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محسن حاجی میرزایی اظهار کرد: برداشتن دیوار مدرسه و ایجاد تعامل واقعی بین مدرسه و خانواده از اهداف آموزش و پرورش است. آموزش و پرورش باید با واقعیت ها و نیازهای جامعه پیوند داده شود و محیط های مختلف یادگیری باید در تعامل با یکدیگر قرار بگیرند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش فراگیرترین نهاد در ایران با قریب ۱۵ میلیون دانش آموز است و کشور با تلاش های خیل فرهنگیان در این دستگاه عظیم فرهنگی استقلال و آزادی خود را حفظ کرده است.

حاجی میرزایی بیان کرد: منکر مشکلات در آموزش و پرورش نیستم اما از تمامی ظرفیت ها برای کاستن از معضلات آموزش و پرورش استفاده می کنیم. ما از مشکلات تجهیزات، فضای فیزیکی و کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش آگاهی داریم ولی باید با مشارکت یکدیگر بر این مشکلات غلبه کنیم.

وی با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش، گفت: کمبود نیروی انسانی یک موضوع ملی است که در راستای کاهش آن تدابیر ویژه ای را در دستور کار قرار  داده ایم .

وزیرآموزش و پرورش فرسودگی مدارس را از دیگر مشکلات دانست و تصریح کرد: بخشی از مدارس کشور فرسوده است که زمان زیادی از ساخت آنها می گذرد و تمام تلاش در جهت نوسازی و تعمیر مدارس به کار گرفته خواهد شد .

حاجی میرزایی ساماندهی نیروی انسانی را ضروری دانست و گفت: تدابیری ویژه را در جهت ساماندهی نیروی انسانی پیش بینی کرده ایم.

کد خبر 392023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.