رگبار پاییزه و رعد و برق در غرب و جنوب اصفهان/ هوا سالم شد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه امروز بارش رگبار پاییزه، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید برای غرب، جنوب و مرکز استان پیش بینی می شود، گفت: روز یکشنبه جوی پایدار بر استان حاکم خواهد شد.

ابراهیم هنرمند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ادامه ناپایداری های جوی در استان، اظهار کرد: امروز بارش رگبار پاییزه، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی مناطق به ویژه غرب، جنوب و تا حدی مرکز استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه پدیده غالب در بیشتر مناطق استان به صورت افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود، ادامه داد: وقوع گرد و خاک محلی در مناطق مرکزی به ویژه شرق استان طی امروز دور از انتظار نیست.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش سه درجه ای کمینه دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: کاشان با دمای ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با پنج درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

هنرمند افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا به ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

وی با اشاره به بارش های ۲۴ ساعت گذشته در برخی مناطق استان، اظهار کرد: بیشترین میانگین بارش به ترتیب در فریدونشهر با یک میلی متر،  داران و بویین میاندشت با ۴.۶ میلی متر، زرین شهر ۲.۱ میلی متر، گلپایگان ۱.۳ میلی متر و چادگان شش دهم میلی متر بوده است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان  خاطرنشان کرد: احتمال بارش پراکنده طی امروز در مناطق شرقی به ویژه نایین یا ورزنه نیز وجود دارد.

وی افزود: روز یکشنبه جوی پایدار بر استان حاکم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان امروز جمعه- دوازدهم مهرماه- با میانگین ۶۹ در وضعیت قابل قبول(سالم) است.

کد خبر 391998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.