مخالفت عجیب کاپیتان رئال مادرید با رئیس این باشگاه

از مخالفت عجیب کاپیتان رئال مادرید با رئیس این باشگاه تا پیشنهاد جالب رئیس فدراسیون دو و میدانی ایران به کنفدراسیون آسیا، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته است

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین اخبار ورزش جهان در هفته ای که گذشت به شرح زیر است:

* دیدار تیم‌های ایران و کامبوج نخستین بازی ایران در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 است و در حضور بانوان برگزار خواهد شد. بلیت‌فروشی از پنج‌شنبه شب در سامانه‌ای که فروش بلیت بازی‌های پرسپولیس و استقلال را برعهده دارد، آغاز شد و حدود 750 بلیت به بانوان اختصاص یافت

* گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید دوباره حاشیه ساز شده است. با شروع فصل، ستاره 30 ساله تبدیل به یکی از ارکان اصلی ترکیب زیدان شد، اما سرمربی رئال مادرید تصمیم گرفت در دیدار مقابل کلوب بروژ به گرت بیل استراحت بدهد و طبق ادعای آ.اس، ستاره ولزی زمانی به استادیوم برنابئو رسید که چهار دقیقه از زمان آغاز بازی گذشته بود.

* نشریه کالچومرکاتو مدعی شد سال گذشته رئال مادرید در دو مقطع قصد داشته برای عقد قرارداد با آنتونیو کونته اقدام کند که سرخیو راموس، کاپیتان اسپانیایی کهکشانی‌ها مخالفت کرده است. یک بار بعد از شکست سنگین رئال‌مادرید با 5 گل در خانه بارسلونا و بار دوم با نتایج ضعیف سولاری، اما سرخیو راموس علاقه ای به این اتفاق نشان نداد.

* باشگاه تراکتور در بین 5 تیم پرطرفدارترین جهان از لحاظ حضور میانگین حضور هوادر در هر بازی قرار دارد. براساس اعلام ترانسفر مارکت، پرهوادارترین تیم‌های جهان از لحاظ میانگین حضور هواداران در ورزشگاه را اعلام شد، که باشگاه تراکتور با میانگین 66.833 در هر بازی در رده پنجم قرار دارد.

* منچستر یونایتد باید در تاریخ 20 اوکتبر و حدود دو هفته دیگر در دیداری دشوار به مصاف لیورپول برود و به نظر می‌رسد گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ یونایتد (پل پوگبا) امکان بازی کردن در آن مسابقه را به علت مصدومیت نخواهد داشت.

* کلودیو مارکیزیو در یک نشست خبری که در ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار شد از تصمیمش برای پایان دادن به 13 سال دوران حرفه‌ای بازیگری خود  خبر داد. او از دو حسرت بزرگ فوتبالی‌اش هم پرده برداشت " نبردن لیگ قهرمانان با یوونتوس و قهرمانی یورو با تیم ملی. اینها مهمترین حسرت‌های من هستند."

* تیم بسکتبال شیمیدر که خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می‌کند، ترکیه را برای برگزاری اردوی خارجی خود انتخاب کرده و قرار است 20 مهر راهی این کشور شود.
این تیم سال گذشته نیز اردوی پیش فصل خارجی خود را در ترکیه برپا کرده بود و در نهایت به مقام سوم مشترک لیگ برتر دست یافت. لیگ برتر بسکتبال از نهم آبان آغاز می‌شود

* به پیشنهاد مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران، طرح برگزاری جام باشگاه‌های آسیا مطرح شد و مکانیزم برگزاری آن نیز در قالب پروپوزالی در اختیار اعضا کمیسیون مسابقات کنفدراسیون آسیا قرار گرفت تا ضمن بررسی‌های نهایی طرح، نحوه اجرای آن نیز مورد بازنگری قرار بگیرد.

* با اعلام رسمی کنفدراسیون بوکس آسیا، دو تن از مسئولان فدراسیون بوکس ایران به طور رسمی در کنفدراسیون بوکس آسیا سمت گرفتند. حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس کشورمان به عنوان عضو کمیسیون جوانان کنفدراسیون آسیا منصوب شد. همچنین آزاده مقدس مسئول امور بین الملل فدراسیون بوکس هم به عضویت کمیسیون بانوان کنفدراسیون بوکس آسیا درآمد.

* تیم ملی نوجوانان در اولین بازی تدارکاتی خود در شهر استانبول با تیم سلیمان روبرو شد و توانست ۱۱۶ بر ۸۵ حریف ترکیه ای خود را پشت سر بگذارد. ملی پوشان نوجوان ایران از ۸ مهر در شهر استانبول اردو زده و ۵ بازی تدارکاتی با تیم‌های زیر ۱۸ سال لیگ جوانان ترکیه برگزار خواهد کرد.

کد خبر 391984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.