تنظیف معابر کربلا بوسیله پاکبانان شهرداری کاشان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار کاشان از اعزام ۳۵ نفر از پاکبانان این شهرداری به کربلا معلی برای تنظیف معابر این شهر خبر داد.

محمدرضا عبدلی خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان، اظهار کرد: ۳۰ نیروی تنظیف،  ۲۵نیروی انضباط شهری، خودروهای سنگین و سبک آتش‌نشانی، چهار دستگاه مزدا، چهار دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه تریلی تانکر آب، یک دستگاه لودر، یک دستگاه جرثقیل، یک دستگاه نیسان و دو دستگاه پرس جمع‌آوری زباله و نیروی انسانی از تجهیزات پیش‌بینی شده برای خدمت‌رسانی به زائران حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) است.

وی با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری و تنظیف شهرداری  کاشان برای اخدمت‌رسانی از روز چهارشنبه به مشهد اردهال اعزام شده‌اند، عنوان کرد: این نیروها تا پایان روز شنبه هفته آینده با استقرار در مشهد اردهال به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار کاشان خاطرنشان کرد: تنظیف و رفت و روب معابر، جمع‌آوری زباله، رفع سد معبر و ارایه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی بخشی از فعالیت‌های شهرداری کاشان در ایام برگزاری آیین سنتی مذهبی قالیشویان است.

عبدلی با بیان اینکه شهرداری کاشان برای چهارمین سال متوالی برای تنظیف تعدادی از معابر کربلا در ایام اربعین تعداد ۳۵ نفر از پاکبانان را به کربلا اعزام می‌کند، گفت: امکانات مورد نیاز برای خدمت‌رسانی ارسال شده و جلسه هماهنگی برای مشخص شدن محدوده خدماتی شهرداری کاشان در کربلا تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروهای خدماتی شهرداری ۱۰ روز زودتر از اربعین حسینی به کربلا اعزام می‌شوند، افزود: این نیروها به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت کاری تا یک روز بعد از اربعین حسینی به انجام وظیفه تنظیف و خدمت رسانی به زائران می‌پردازند.

کد خبر 391955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.