منصوریان: فوتبال ایران برعکس دربی تهران  بازی زیبایی را خواهد دید

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امسال در کسب امتیاز دچار مشکل بودیم. دربی خوبی را پیش بینی می کنم و امیدوارم کسی که لایق است پیروز میدان باشد.

به گزارش خبر نگار ایمنا، علیرضا منصوریان پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری، اظهار کرد: تسلیت می گویم به خانواده باشگاه پرسپولیس به دلیل از دست دادن بزرگ مرد فوتبال ایران جعفر کاشانی.

وی افزود: فردا فوتبال ایران بازی زیبایی را خواهد دید. قلعه نویی به فوتبال هجومی علاقه دارد و بازی خوبی را در پیش خواهیم داشت. ما امسال در کسب امتیاز دچار مشکل بودیم. دربی خوبی را پیش بینی می کنم و امیدوارم کسی که لایق است پیروز میدان باشد. 
برعکس دربی پایتخت بازی خوبی را در پیش خواهیم داشت.

‎وی ادامه داد: فضای مجازی باعث پیشرفت فوتبال نمی شود.

منصوریان افزود: تیم من در بازی های لیگ هنوز جلو نیفتاده است و امیدوارم فردا این اتفاق بیوفتد. هرچند خیلی سخت است. سپاهان تیمی است که تا کنون گل نخورده و گل زدن به این تیم بسیار سخت است. ‎در بازی قبل پیغام های خوبی داشتیم به طور مثال خلعتبری به بازی گذشته رسید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهان با بیان اینکه ‎پهلوان مرا بسیار امیدوار کرده و می تواند برای ذوب آهن ستون باشد، خاطرنشان کرد: او دارای قابلیت زیادی است و تا چند وقت آینده پهلوان را در اردو تیم ملی خواهید دید. از بازی قبلی او نیز راضی هستم .


وی تصریح کرد: ‎فردا پهلوان و خلعتبری به عنوان بازیکن جانشین به میدان خواهند آمد و از بازی با مس به صورت ثابت بازی می کنند.

منصوریان با بیان اینکه دربی اصفهان یک دهه است که دشمنی ندارد، افزود: ‎بار دربی در اصفهان بیشتر است. از فردای شهر آورد تمام ایران رقیبشان می شود و از تیم هم شهری خود حمایت می‌کنند و وقتی بخواهند به هم کمک کنند سبز و زرد را کنار می گذارند. ‎دلیل پیشرفت فوتبال اصفهان همین همدلی و یکدلی است و خوشحال هستم که در نشست خبری خانم ها نیز حضور دارند.

کد خبر 391952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.