سرویس‌دهی۱۹۰۰ اتوبوس به زائران اربعین اصفهان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان از پیش بینی یک‌هزار و ۹۰۰ دستگاه اتوبوس برای حمل ونقل زائران اربعین حسینی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری اظهار کرد: جلسات متعددی در کشور و استان برای برنامه ریزی یک سفر خوب و ایمن برای مردم در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی برگزار شده است.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش درخواست های سفر برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از استان اصفهان و سایر استان های کشور، خاطرنشان کرد: کل ظرفیت ناوگان حمل ونقل اتوبوسی استان اصفهان بالغ بر یک‌هزار و ۹۰۰ دستگاه است که در این ایام در خدمت زائران ابا عبدالله الحسین(ع) قرار می گیرد.

خضری با بیان اینکه درخواست برای بازگشت به کشور از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه بسیار افزایش می یابد، اضافه کرد: در این ایام از ناوگان حمل ونقل شرکت‌های توانمند تولیدی استان همچون فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان نیز کمک خواهیم گرفت.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان همچنین از آماده باش راهداران استان به ویژه در محورهای مورد تردد رائران خبر داد و گفت: علاوه بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها و راهدارخانه های استان اصفهان نیز آماده خدمت رسانی به زائران است.

وی تاکید کرد: نظارت بر فروش بلیط و نحوه خدمت رسانی به زائران در این ایام تشدید خواهد شد.

خضری از مردم خواست مشکلات خود را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ با اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان در میان بگذارند.

کد خبر 391951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.