تماشای خانوادگی شهرآورد اصفهان در سالن حکمت

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: چهل و دومین ویژه برنامه «فوتبال به وقت اصفهان» با پخش زنده مسابقه تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در شهرآورد نصف جهان در سالن حکمت باغ غدیر برگزار می‌شود.

محمدکیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این ویژه برنامه که به همت مناطق چهار، هشت و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل برگزار می‌شود، جمعی از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال اصفهان نیز حضور دارند.

وی با بیان اینکه در مدت دو سال گذشته بیش از ۴۰ نشست در سطح فرهنگسراها و سالن‌های اجتماعات شهر برگزار شده، گفت: در نشست قبلی این برنامه که به پخش و کارشناسی و تحلیل مسابقه فوتبال بین تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اختصاص داشت از «مهدی جعفرپور» بازیکن با اخلاق و متعهد سپاهان که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود نیز تجلیل شد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه آنچه امروز مهم است تجربه تماشای خانوادگی و با آرامش و امنیت یک مسابقه فوتبال است، تصریح کرد: تجربه دو سال گذشته نشان داد که بحث کارشناسی در کنار پخش فوتبال می‌تواند برای همه افشار و خانواده‌ها جذاب و موثر باشد.

وی با اشاره به حمایت باشگاه‌های سپاهان و ذوب آهن از این طرح افزود: حضور پیشکسوتان و قهرمانان سابق این دو باشگاه در بین مردم و شرکت کنندگان در این برنامه نقطه قوت و نقطه اتصال این برنامه با مخاطبان است.

کیهانی ادامه داد: باغ غدیر به عنوان یکی از بهترین و در دسترس‌ترین نقاط شهر که به صورت یک مجموعه امن و با نشاط میزبان این برنامه است می تواند خود به عنوان زمینه ارتقای سطح فرهنگ ورزشی و نشاط اجتماعی باشد.

به گزارش ایمنا، چهل و دومین ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان در روز جمعه ساعت ۱۶ و در سالن حکمت باغ غدیر برگزار می‌شود.

کد خبر 391937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.