رفع مشکلات معیشتی کارگران، اولویت شهرداری ساری

شهردار ساری گفت: رفع مشکلات معیشتی کارگران در اولویت اقدامات شهرداری قرار دارد و شرکت‌های تامین نیروی انسانی نیز موظفند تمام امکانات و مزایای مربوط به کارگران را پرداخت کنند.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی با بیان اینکه قانونمندی و احترام به مقام کارگر سرلوحه فعالیت‌ها و تصمیم گیری‌های مدیریت شهری است، اظهار کرد: مجموعه‌ای پیشرفت خواهد کرد که ضمن رعایت حق کارگران، برای  آن‌ها احترام قائل شود.

وی با بیان اینکه بی‌احترامی به مجموعه شهرداری قابل پذیرش نیست و تمام تلاش خود را برای تکریم و احترام به کارگران بکار خواهیم بست، تصریح کرد: جامعه کارگری، افرادی متدیّن هستند و باید با برنامه‌ریزی مناسب مشکلات آنان رفع شود یا به حداقل برسد.

شهردار ساری با تأکید بر ضرورت لزوم ساماندهی نیروها در شهرداری، افزود: ساماندهی نیروها چالاکی و چابکی مجموعه و ارایه خدمات بهتر و مطلوب‌تر را به دنبال دارد. 

رجبی با بیان اینکه از این پس نقش نظارتی شهرداری در سازمان‌های تابعه بیشتر و موثرتر خواهد بود، تأکید کرد: صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی از اقدامات مهم شهرداری است، اما رفع مشکلات معیشتی کارگران جزو مهمترین اولویت‌های کاری است.

وی با اشاره به انتصاب مدیران جوان در مجموعه شهرداری، خاطرنشان کرد: جوان بودن برخی از مدیران یک فرصت مناسب است، البته باید در کنار توانمندی جوانان از تجارب نیروهای باتجربه و دارای انگیزه هم استفاده شود.

شهردار ساری با تاکید بر قانونمداری و حفظ سلامت اداری افزود: انتقاد را می‌پذیریم و اگر پیشنهادی برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری موثر باشد قطعا پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

کد خبر 391936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.