جابجایی بیش از ۱۵۷ میلیون مسافر توسط ناوگان اتوبوسرانی

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد از جابجایی بیش از ۱۵۷ میلیون مسافر توسط ناوگان اتوبوسرانی در شش ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

عباس اتحادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شش ماه اول سال جاری ۱۵۷ میلیون و ۸۶ هزار و ۳۵۳ مسافر توسط اتوبوس‌های شهری در مشهد جابجا شده‌اند که میانگین روزانه ۸۴۴ هزار و ۵۵۰ نفر سفر درون شهری انجام شده است.

وی تصریح کرد: این مسافران توسط یک هزار و ۷۳۸ دستگاه از ناوگان اتوبوسرانی مشهد جابجا شده‌اند.

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد از اعزام ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در کشور عراق خبر داد و تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی مشهد پنجمین سال است که برای خدمت به زائران اربعین در کشور عراق آماده می‌شود.

وی با اشاره به تعداد اتوبوسرانان و اتوبوس‌های اعزامی در اربعین امسال عنوان کرد: در اربعین سال جاری، یکصد دستگاه اتوبوس به همراه ۲۷۰ اتوبوسران و عوامل اجرایی به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین به عراق اعزام خواهند شد و در مسیر شوملی به نجف به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

اتحادی با بیان اینکه حضور در این سفر و خدمت بزرگ به صورت داوطلبانه است، افزود: خدمت به زائران اربعین حسینی ایثار بزرگی است چرا که شرایط اربعین در کشور عراق سخت است و این سفر با یک سفر سیاحتی و زیارتی معمولی متفاوت است.

کد خبر 391930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.