مشارکت نخبگان اهوازی برای رفع سد معبر

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز از انتشار فراخوانی با هدف بهره‌گیری از نظر نخبگان در رفع سد معبر در این کلانشهر خبر داد.

بابک ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در معضلات اجتماعی باید با نگاهی علمی و آسیب‌شناسانه برخورد کنیم، اظهار کرد: حفظ نظم، ایجاد امنیت روانی و ارتقای زیبایی بصری مطالبه شهروندان است و نمی‌توان نسبت به بی‌نظمی، آشفتگی و سد معابر که از آسیب‌های شهری است بی‌تفاوت بود.

وی ادامه داد: ساماندهی دستفروشان و وانت‌بارها با هدف حفظ نظم شهر و ارتقای موقعیت اقتصادی آن از مهم‌ترین برنامه‌ها در سال جاری است.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز تاکید کرد: مدیریت شهری برای پیشبرد بهتر امور و اجرای طرح‌ها به نظرات شهروندان و نخبگان نیازمند است به همین دلیل شهرداری اهواز اقدام به انتشار فراخوان جذب ایده برای ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم شهری، ساماندهی دستفروشان و وانت‌بارها کرده است.

وی گفت: از نخبگان، اندیشمندان، صاحبان فکر و ایده و پژوهشگران حوزه آسیب‌های شهری و شهروندانی که قصد دارند مطالعات و تجارب خود را در مسیر توسعه و آبادانی شهر اهواز بکار گیرند دعوت می‌شود در این فراخوان شرکت کنند.

ربیعی با بیان اینکه به ۱۰ ایده برتر منتخب هیئت داوران جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد، گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادات و راهکارهای خود را تا ۲۰ آبان ۹۸ همراه با مشخصات کامل به دبیرخانه فراخوان واقع در بلوار آیت‌الله بهبهانی، راه‌بند میدان سازمان ساماندهی مشاغل شهری، اداره ارتباطات ارسال کنند یا از طریق نشانی mayadin061@gmail.com  ایمیل کنند.

کد خبر 391928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.