پاکسازی جمعه بازار از نخاله ساختمانی پس از سالها

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در کنار محل جمعه بازار سازمان میادین واقع در خیابان بعثت سال ها حجم زیادی نخاله ساختمانی دپو شده بود و نارضایتی شهروندان را در پی داشت که پاکسازی شد.

به گزارش ایمنا، حسین امیری در جلسه کنترل پروژه های سازمان خدمات موتوری، با بیان اینکه این سازمان تأمین ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین را در فعالیت های عمرانی و خدماتی همچنین تمامی تعمیرات ماشین آلات را برعهده دارد، اظهار کرد: انجام عملیات تخصصی خدماتی و عمرانی در سطح شهر از دیگر اقدامات این سازمان به منظور تحقق اهداف بلند مدت است.

وی افزود: سازمان خدمات موتوری از مهرماه گذشته تاکنون در کنار فعالیت های تخصصی خود اقدام به توسعه فعالیت ها و ارائه خدمات به مشتریان جدید کرده است که این اقدامات بر افزایش بهره وری سازمان و ماشین آلات سازمان تأثیر محسوسی داشته است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به مهم ترین اقداماتی که از مهرماه ۹۷ تا مهرماه ۹۸ در سازمان خدمات موتوری انجام شده است، خاطرنشان کرد: بازسازی و بهینه سازی ۱۰ دستگاه جاروب خیابانی به منظور افزایش کیفی خدمات، همچنین استفاده از پوشش های عایق در مخازن جمع آوری شیرابه مکانیزم ها جهت به حداقل رسیدن خورندگی مخازن و کاهش هزینه تعمیرات دوره ای از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه در کنار محل جمعه بازار سازمان میادین واقع در خیابان بعثت، سال ها حجم زیادی نخاله ساختمانی دپو شده بود و نارضایتی شهروندان را در پی داشت، تصریح کرد: سازمان خدمات موتوری براساس توافق انجام شده با سازمان میادین با حمل چهار هزار و ۵۰۰ سرویس نخاله توانست علاوه بر ایجاد پارکینگ برای بازار بعثت، رضایت شهروندان را نیز تأمین کند.

امیری با بیان اینکه سازمان خدمات موتوری وظیفه آبرسانی به فضای سبز شهر را بر عهده دارد، اظهار کرد: حفظ و ارتقای اکوسیستم شهر یکی از مهم ترین سیاست های شهرداری است و امروزه با توجه به خشکسالی و کمبود آب، این مسئولیت بسیار سنگین تر شده است در همین راستا سازمان خدمات موتوری هشت تانکر ۱۰ هزار لیتری را به ظرفیت تانکرهای خود را افزایش داد و توانست در گرمای تابستان با تدبیر و مدیریت بهینه و با ۵۹ هزار سرویس آبرسانی، فضای سبز شهر اصفهان را نجات دهد.

وی با اشاره به واحدهای تحت پوشش سازمان خدمات موتوری گفت: واحد حمل ونقل به عنوان یکی از مهم ترین قسمت های سازمان با برخورداری از کامیون، بیل های مکانیکی، لودر، گریدر و تانکرهای آبرسان قسمت عمده عملیات اجرایی، عمرانی و خدماتی شهر اصفهان را انجام می دهد که تعداد این ماشین آلات نزدیک به ۳۰۰ عدد است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان افزود: این واحد وظیفه اعزام ماشین آلات سنگین به مناطق ۱۵ گانه شهر را برعهده دارد و با توان بالا در عملیات اجرایی پاسخگوی نیازهای شهرداری های مناطق اصفهان است.

وی با بیان اینکه سازمان خدمات موتوری در سال جاری در نظر دارد اقداماتی در جهت نوسازی ماشین آلات انجام دهد، خاطرنشان کرد:  به منظور نوسازی ماشین آلات مورد نیاز سازمان خدمات موتوری، خرید یک دستگاه جراثقال ۱۰ تن ۱۰ چرخ، شش دستگاه جمع آوری پسماند تر، سه جاروب نظافت خیابانی، دو دستگاه بکهو لودر و یک دستگاه تیغه برف روب در دستور کار قرار دارد.

امیری با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته توسط واحد تعمیرات و نگهداری ماشین آلات سنگین سازمان خدمات موتوری موجب صرفه جویی های کلان در هزینه ها می شود، خاطرنشان کرد: این واحد با امکانات تعمیرگاهی و انباری مجهز، به تعمیرات و سرویس دهی تمامی خودروهای سنگین سازمان و ماشین آلات آتش نشانی می پردازد و توانسته با کاهش چشمگیر هزینه‌ها، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

وی افزود: این واحد تمام امکانات یک تعمیرگاه سنگین را دارا بوده و به تعمیرات تمامی ماشین های موجود در واحد حمل و نقل و همچنین جاروب های واحد خدمات شهری می پردازد و در محدوده گردنه زینل و بلوار رضوان واقع شده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه علاوه بر واحد تعمیرات و نگهداری ماشین آلات سنگین، واحد تعمیرات و نگهداری ماشین آلات نیمه سنگین و سبک نیز در این سازمان درحال فعالیت است، عنوان کرد: به منظور تعمیرات و نگهداری خودروهای نیمه سنگین خدمات شهری از جمله ایسوزو هیوندای، نیسان، کجاروب های کوچک و برخی از خودروهای فعال در سازمان ها و نهادهای وابسته به شهرداری، این واحد در خیابان آبشار سوم و در مجاورت میدان شهید قوچانی در حال فعالیت است.

کد خبر 391922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.