راه‌اندازی فروشگاه زنجیره‌ای در طبقه زیرین میدان امام علی(ع)

مدیر پروژه میدان امام علی (ع) از راه‌اندازی فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در طبقه زیرین میدان امام علی(ع) خبر داد و گفت: راه‌اندازی این فروشگاه‌ به رونق این میدان کمک خواهد کرد.

مهدی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پروژه میدان امام علی (ع) با هدف احیاء بافت تاریخی شهر در سه فاز طراحی شده که در سال‌های گذشته فاز یک و دو آن تکمیل شده و اکنون عملیات اجرایی فاز سوم این ابر پروژه در دست اجرا است، اظهار کرد: میدان امام علی (ع) یکی از منحصر به فردترین پروژه‌های شهری است که با اجرای آن قلب شهر دگرگون می‌شود.

وی با بیان اینکه کل مغازه‌های این میدان ۱۹۶ باب است که ۹۶ مغازه در داخل میدان قرار گرفته، افزود: در زمان اجرای پروژه میدان امام علی(ع) تعداد ۷۰۰ مغازه آزادسازی شده است.

مدیر پروژه میدان امام علی (ع) تصریح کرد: میدان امام علی(ع) از دو طبقه تشکیل شده که فضای زیرین آن شامل پارکینگ، مسیر تردد خودروها و فضای ۱۳ هزار و ۵۰۰ متری برای فعالیت‌های چند منظوره است، خاطرنشان کرد: برای این فضا کاربری‌های متعددی در نظر گرفته شده بود که سرانجام تعیین تکلیف کاربری آن با برگزاری جلسات کارشناسی در مدیریت شهری انجام و مقرر شد نیمی از این فضا پارکینگ و نیمه دیگر برای راه‌اندازی فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در نظر گرفته شود.

وی  از بازآفرینی باغچه‌های میدان امام علی(ع) خبر داد و گفت: تا ۴۰ روز آینده تعمیرات باغچه‌ها و بازآفرینی میدان امام علی(ع) به اتمام می‌رسد.

رضایی با بیان اینکه مساحت قابل توجهی از میدان امام علی را باغچه تشکیل می‌دهد که این باغچه ها با چند مشکل مواجه بود، افزود: یکی از مشکلات باغچه‌های میدان امام علی(ع) ارتفاع کم آنها بود و به همین دلیل گونه های کاشته شده رشد خوبی نداشت.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده بازآفرینی باغچه‌های میدان امام علی(ع) در دستور کار قرار گرفت و پس از تامین اعتبار بودجه مورد نیاز پیمانکار انتخاب و مشغول فعالیت شد تا اصلاح باغچه‌های میدان انجام شود.

مدیر پروژه میدان امام علی (ع) با بیان اینکه تا ۴۰ روز آینده تعمیرات باغچه‌ها و بازآفرینی میدان امام علی(ع) به اتمام می‌رسد، گفت: پس از بازآفرینی باغچه‌ها، اقداماتی برای هر چه زیباتر شدن آبنماها و مبلمان میدان امام علی(ع) انجام خواهیم داد.

کد خبر 391911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.