نورپردازی بلوار مدرس به صورت ویژه انجام می‌شود

معاون خدمات شهری شهردار شیراز گفت: بلوار مدرس از ویژگی‌های خاصی برخوردار است و نورپردازی رفوژ وسط و کندروهای دو طرف و همچنین نورپزداری‌هایی جهت زیباسازی به صورت ویژه در بلوار مدرس انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدرضا محمدحسن‌پور در جلسه زیباسازی و فضای سبز بلوارهای زند و مدرس که با حضور مدیران و کارشناسان مناطق مربوطه و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، کارشناسان حوزه معاونت خدمات شهری و نماینده شهردار شیراز برگزار شد، اظهار کرد: بلوار مدرس یکی از ورودی‌های مهم شهر شیراز است که از سال گذشته اقدامات بسیار زیادی جهت زیباسازی و رفع مشکلات آن انجام شده است اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید اقدامات بیشتری انجام گیرد.

وی با بیان اینکه با توجه به اتمام ساخت ایستگاه‌های قطار شهری، کارگاه‌های موجود در بلوار مدرس نیز جمع‌آوری خواهد شد، تصریح کرد: زیباسازی و زشتی‌زدایی در بلوارهای زند و مدرس تا عید نوروز باید انجام شود.

محمدحسن‌پور گفت: در خصوص فضای سبز بلوارهای زند و مدرس نیز باید گونه‌های مناسب با آب و هوای منطقه و همچنین شرایط خاص آن بلوار کاشته شود.

معاون خدمات شهری شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در بلوار زند نیز با توجه به تاریخی بودن بعضی از خانه‌ها و مکان‌ها باید متناسب با محیط زیباسازی و زشتی‌زدایی و همچنین رفع مشکلات  انجام گیرد.

وی اظهار کرد: احیای فضای سبز، پاک سازی و رنگ‌آمیزی تک لبه‌ها و تاسیسات شهری، ساماندهی و نصب تابلوهای راهنما، نورپردازی، لکه‌گیری و ترمیم روکش آسفالت، خط‌کشی عابر پیاده، ترمیم حفاری‌ها و ... از دیگر اقداماتی است که در جهت ساماندهی بلوارهای مدرس و زند انجام خواهد گرفت.

کد خبر 391909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.