باند سارقان باتری خودرو در کاشان متلاشی شد

فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از انهدام باند سارقان حرفه ای باتری خودرو با ۵۳ فقره سرقت در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از کاشان سرهنگ علی پورکاوه با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت باتری خودرو های وانت و پیکان در سطح شهرستان کاشان تحقیقات و رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره آگاهی کاشان قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه کاراگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی اعضای باند سرقت شدند، افزود: مآموران پلیس آگاهی با بررسی فنی علت‌های وقوع سرقت و شیوه ارتکاب جرم و انجام برخی اقدامات تخصصی توانستند اعضای باند سه نفره سارقان را با هماهنگی با مقام محترم قضایی در یک عملیات ضربتی غافلگیرانه در محل اختفای خود دستگیر کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: طی بازجویی های فنی به عمل آمده متهمان در مواجهه با شواهد و مستندات پلیس تاکنون به ۵۳ فقره سرقت باتری از خودروها در سطح شهر کاشان اعتراف کرده و تحقیقات کماکان ادامه دارد.

پورکاوه با اشاره به این که امنیت یک تولید اجتماعی است، اظهار کرد: شهروندان باید به سهم خود در تولید امنیت جامعه مشارکت کنند همچنین این مقام انتظامی مسئول از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 391907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.